B230ET Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 er det noen mulighet å få tak i en nøkkel som er identisk med den jeg har mista, er en volvo 740, også har jeg klart å miste nøkkla til den, er det noen mulighet til å kontakte volvo eller noen for å få en nøkkel eller må jeg bytte låser ???..... Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 pleier da å gå bra hvis du kan bevise at du er eieren og opplyser om chassisnummer... Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ehh.. Tvilsomt at de får tak i identiske nøkler til en gammel 740 vel :p.. Må nok bytte låser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ford skaffer ihvertfall til 86 modell Scorpio =P Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hmm, hører vel ein nøkkelkode til på chassisnummeret ditt vil eg tru... Ring Volvo du;) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Har du registreringsnummeret kan hvilket som helst verksted med nøkkelmaskin lage ny nøkkel til deg for en 200 lapp:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ehh.. Tvilsomt at de får tak i identiske nøkler til en gammel 740 vel :p.. Må nok bytte låser Gammeln mista nøklene til sin '77 262c, dro på Isbergs med vognkort og fikk nye nøkler på dagen. Dette var i 2004, så ehh, det går nok fint. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg