Housey Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 jepp! er slik greie under som mangler. en "knapp" som holder dekselet under rattet opp, pedalen har en tendens til å henge seg opp der! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har igjen bare en ting nå,det er å sveise eksosen til grenrøret, +noe småtterier. Så det bråket noe grøvre i dag på prøveturen med bare grenrøret:D Det blir gjort på onsdag neste uke:) .. Hvorfor vil du sveise anlegget fast i selve grenrøret? Det vil bety et rimelig kort liv for grenrøret i så fall. For det første er grenrøret veldig følsomt i området der det svunger seg over stabstaget. For det andre kjører du med 13" og da butter det gjerne i ett eller annet før forakselen kommer til hindringa, slik at bilen da hever seg. Mangler du adapterstykket mellom grenrør og eksosanlegg? Dette har nemlig en fleksibel tilkobling, slik at grenrøret slipper å ta opp så mye vibrasjon/bevegelse fra eksosanlegget. På bilen min slet jeg også med å få stålpakninga i denne tilkoblinga til å holde (ble masa i filler i løpet av sesongen). Det ble ikke bra før jeg monterte en vibrasjonskompensator som jeg fant på Tema, av alle steder. Jeg brukte 79-125 (du har kanskje mindre diameter enn meg), som Mania Coupe sveisa inn i det originale Supersprint adapterrøret. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Hvorfor vil du sveise anlegget fast i selve grenrøret? Det vil bety et rimelig kort liv for grenrøret i så fall. For det første er grenrøret veldig følsomt i området der det svunger seg over stabstaget. For det andre kjører du med 13" og da butter det gjerne i ett eller annet før forakselen kommer til hindringa, slik at bilen da hever seg. Mangler du adapterstykket mellom grenrør og eksosanlegg? Dette har nemlig en fleksibel tilkobling, slik at grenrøret slipper å ta opp så mye vibrasjon/bevegelse fra eksosanlegget. På bilen min slet jeg også med å få stålpakninga i denne tilkoblinga til å holde (ble masa i filler i løpet av sesongen). Det ble ikke bra før jeg monterte en vibrasjonskompensator som jeg fant på Tema, av alle steder. Jeg brukte 79-125 (du har kanskje mindre diameter enn meg), som Mania Coupe sveisa inn i det originale Supersprint adapterrøret. Jeg har jo ikke sveiset det rett på grenrøret. Jeg har sveiset det på den overgangen jeg:) Den som skal flekse om det butter nedpå osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Jeg har jo ikke sveiset det rett på grenrøret. Jeg har sveiset det på den overgangen jeg:) Den som skal flekse om det butter nedpå osv:) Det er bra. Da har grenrøret ditt en overlevingssjanse:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Grattis med lappen!! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Takktakk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg