dinge Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 En helt grei avgjørelse du har tatt der. Det er bedre å skru i skrusesongen, så man kan kjøre mer når været er mer kjørevennlig (og når du får lappen);). Om du mot formodning hadde greid å få av eksosmanifolden med toppen i bilen hadde du blitt skuffa når du skulle ha grenrøret inn i bilen: Jeg greide i sin tid aldri å få på mitt Supersprint-grenrør på min, så jeg endte også opp med å ta av toppen for å komme til. Innsuget hadde du måttet ta av uansett. Det hadde vært enklere å montere grenrør om du hadde hatt en 16V. Dette grenrøret er nemlig tredelt, så det er enormt mye lettere å få manøvrert på plass. hehe,det er litt gammel jallamekk,så måtte gjøre dette,får alle delene på mandag:) så da begynner demonteringa:) får vel ta å kjøpe litt lakk som tåler varme med det samme,så kan jeg fikse opp litt så det ser litt finere ut med det samme den er nedplukket:) litt rart at det skal være så vanskelig,har gjort det en gang før på gti'en jeg hadde,og der gikk den på med en gang. satte du inn toppen med grenrøret ferdig påskrudd el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Må bare si at denne bilen blir bra! Gleder meg til å se den med felger og gewinde:titties: Hold oss oppdatert. Tusen takk for det:) Gleder meg masse selv. Skal prøve å oppdatere så ofte som mulig hvis det har skjedd noe:) Alledere en ny ting i dag:D Gewinden er In the house:D :thanks Joachim Dette blir montert til uka tipper jeg,har bestilt nye fjærbenslagere,så jeg slipper å stoppe i veikanten med en støtdemper gjennom panseret:D Bilde: Blir knall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 blir heftig!:win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 satte du inn toppen med grenrøret ferdig påskrudd el? Hang det opp i bakkant av motorrommet med hyssing og strips mens jeg monterte toppen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hang det opp i bakkant av motorrommet med hyssing og strips mens jeg monterte toppen. okei,får se hva jeg prøver:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 blir heftig!:win Takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Lite å gjøre på en søndag,så da legger jeg ut noen bilder av bilen:) Bak foran Gleder meg så mye nå til å skru at jeg tror at jeg ikke får sove i natt:D skal bli godt å få bilen ned på jorda igjen:) Har noen bilder fra bytte av bremser bak. Før Etter Lækkert:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Ganske komplisert å få på slike bremseband fant jeg ut:) Men går som smurt bare man bruker hodet:) Et bilde til fra andre siden ferdig nedplukket. Og et siste av anlegget:) Her ble det sykt trang fant jeg ut,og høytalera står oppå subbern:D Hehe,må få gjort litt her,ut må det uansett siden jeg må skru fast subber og legge mdf plate i gulvinga baki:) Var så vidt jeg fikk på plass setet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Fikk kun gjort en ting i dag,el to:) 1. Tatt av dempere bak,gikk fint på den ene siden,men når jeg sku ta av på den andre siden,så er festet nede på demperen så jævlig trang,så må slipe litt for å få den nye nedi. fikk den så vidt ut,måtte brytes litt ut.:) 2. Satt på en coilover. Det var alt for i dag,siden jeg har teoridag. Fikk gjort dette imellom timene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Dette ser bra ut :) kjenner det klør i fingrene etter å komme igang med min egen general green :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Dette ser bra ut :) kjenner det klør i fingrene etter å komme igang med min egen general green :) Takker for det:) Bare å begynne det:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Takker for det:) Bare å begynne det:) hehe Må først få ferdig Rabbit'n (bruksbilen) også er det jo så mye annet å gjøre hehe Men skal følge med her :) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Må først få ferdig Rabbit'n (bruksbilen) også er det jo så mye annet å gjøre hehe Men skal følge med her :) Hehe,sant sant;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Må først få ferdig Rabbit'n (bruksbilen) også er det jo så mye annet å gjøre hehe Men skal følge med her :) Hehe,sant sant;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Oppdatering.:) I går lakket jeg felga,ble helt greit til slutt. jeg går for helt svart senter på felgene for å ha noe litt annet, så blir ikke blangt inne på "stjerna" i felgen. Ble litt stygt i kantene pga dårlig maskeringstape.Får se om jeg får tid til å pusse og polere litt til på dem. Fikk også gjort litt i dag igjen:) -Har byttet begge ytre drivledd. -Satt på supersport gewinden med nye fjærbenslagere:) Ble nice. Det var alt jeg fikk gjort,siden drivleddet på H-side var et rent helvette og bytte, universalledd er noe drit. Ringte mekonomenverkstedet på Gjøvik å snakket med dem Dem hadde selv hatt samme problemet,og dem sa dem måtte slå det på med ordentlig harde slag. Enten så tok du kvelden på leddet,hvis ikke gikk det fint. Prøvde dette,og det gikk fint,Puh! flaks.:) I morgen starter jeg på toppen,så får håpe alt går som det skal:) Så da blir det kanskje grenrør om jeg rekker det. Må også skaffe ny bolt og mutter til demperene bak,for dem er veldig dårlige. Hvor får jeg taki dem?? Litt bilder må man ha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg