VOLVO 1983 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 også hver gang man trykker på "nye innlegg" er det 4 sider med kjøp og salg ! separerte avd er tingen! Går vell ant å gjøre sånn at det ikke kommer fram under "Siste Innlegg" ;) Bortsett fra det er det nok best med Forumbasert :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg synes fortsatt at det gamle opplegget på kjøp og salg var MYE bedre.. Gikk jo faktisk ann å bruke det på en normal måte. Dette burde dere ta opp i styret en gang til og kanskje kjøre en poll. Tror ikke det er kun meg som fortsatt ikke liker det som er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Blir det nye i det hele tatt brukt? Annonsene som ligger der er jo urgamle.. Jeg brukte det gamle daglig, men nå er jeg aldri innom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 det nye er ikke helt gjennomtenkt nei. Bare det å selge biler der funker heller svært dårlig. Få tilbake det gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei igjen! Er det ikke mulig å lage en Vote angående det å få tilbake den gamle kjøp og salg delen? Hadde jo vært kjekt;) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 haha, er så bra å se HVOR mange som er missfornøyde men ingen gidder gjøre noe med det :p jævlig bra.. ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 dere syter over at man ikke kan sitte og bla igjennom annonsene. trykk TIL SALG! siste to ukers annonser! enkelt og greit,med bilder og tekst! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Slik som nevnt av Marius tidligere i denne tråden, jobbes det med en ny og MYE bedre utgave av kjøp/salg. Så det er bare å holde på hatten inntil videre. Vi hører dere, og det vil skje forandringer ;-) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 problemet er vel at vi ikke vil ha en ny og bedre utgave, men en enkel og grei utgave som forumversjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 nå må dere bite i det sure eple å innrømme deres feil. "alle" vil jo ha tilbake det forumbaserte kjøp/salg..... brukte det gammle hver dag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Slik som nevnt av Marius tidligere i denne tråden, jobbes det med en ny og MYE bedre utgave av kjøp/salg. Så det er bare å holde på hatten inntil videre. Vi hører dere, og det vil skje forandringer ;-) problemet er vel at vi ikke vil ha en ny og bedre utgave, men en enkel og grei utgave som forumversjonen. nå må dere bite i det sure eple å innrømme deres feil."alle" vil jo ha tilbake det forumbaserte kjøp/salg..... brukte det gammle hver dag.... Jeg mener også det samme som de 2 siste her, "Det enkle er ofte det beste" Sitat: Rema 1000... Er vell ikke værre en å opprette en ny kategori også lage en undertittel: Kjøp, og en: Salg... Ihvertfall midlertidig? :) På forumet altså... Bruker bare Bilforumet mindre og mindre nå som det er endret... Hadde nok vært fint... Lykke til! :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Det vil bli forumintegrasjon med den nye løsningen :) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har sluttet å kikke på kjøp og salg her etter forumet ble lagt om, og har siden ikke handlet/solgt noe på forumet. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Har sluttet å kikke på kjøp og salg her etter forumet ble lagt om, og har siden ikke handlet/solgt noe på forumet. Jeg merker at det er null respons på annonsene. Andre forum jeg har annonsert delene mine på har det vært god respons, her har det vært null nei, få tilbake det gamle kjøp og salg integrert i forumet. Det var mer oversiktlig og folk så jo faktisk på annonsene Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 de jobber med en ny og bedre løsning.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg