projektRUST Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Cheron Har ikke fått gjort noe enda.. Jobber hver kveld. MÅ prøve å få gjort dette snart.. Er nesten ikke verre en at jeg sender den i retur om det haster????? Bilen er nedprioritert for øyeblikket pga mangel på tid... :( er ikke en del jeg trenger nei, tror du trenger den mere enn meg :-) bare lurte på hva status var.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Status er: stille før stormen :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har lagt inn noen bilder under "Bilstereo jeg har bygd" på hjemmesiden min.,.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Da har jeg henta mi nye takluke :) Audi 80 sak med tilt. Håper å få lakkert og montert den i helga! Bilder kommer når jeg er ferdig :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 og der leerlauf? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 ja si det.. Den ligger på Møller i Sandefjord. Har ikke fått ordna den enda.. Men håper å få sett på den til uka. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Fikk en kompis til å fleske på disse felgene i Photoshop.. Hva synes dere om felgene på bilen??? 16 toms Og disse står på bilen i dag... 15 toms Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg synes de nye felgene passet godt til bilen, men det blir litt feil å photoshoppe på felger for å få inntrykk av hvor stort det blir. For at det skal bli riktig må begge bildene ha blitt tatt akkurat like langt unna for å få lik skala på felgene. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg har kun de nederste felgene.. Jeg lurer litt på å kjøpe de øverste... Men vet ikke helt om de passer bilen.,.. Er blitt så vant til disse TSW felgene :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Azev A ? syns personlig de er penere! Pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by vwgolf2 Azev A ? syns personlig de er penere! Pen bil! er kopi av azev a, er visst sigma som det står på felgen!! Men de er prikk like synes jeg!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Måtte sette på power-røret :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Cheron Måtte sette på power-røret :) og du merka stor forskjell ? :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Nei.. Men ser bedre ut ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Noen flere endringer på bilen i dag. Byttet hjulbuebreddere. De gamle var grå og fæle! De er hele og ripefrie. Gis bort mot porto om noen trenger skjermbreddere til å lakkere. :) Legger og med et bilde av fronten. Burde vel byttet ut blinklysa til sorte glass. Siden baklyktene er rød/svart. Noen formening om dette anyone?? Noen som har svarte og vil bytte? :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg