projektRUST Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by Cheron Gi meg 2 uker :) så skal vi pilse! leffå, sjekk mail :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Damn.... Gir opp PL.... Har nå skaffet meg KR ledningsnett og KR innsprut og dyser.... Får ta en nytt forsøk med dette....... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Får ikke kjerra til å gå på mer en 2 sylindrer.. Den starter nå.. På 2 sylindre... "hurra" :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 du kjem da framover :P *daske* Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Tja......... Er noe snodig..... Men den starter ihvertfall med PL nettet nå.... Men det var da som faen at den bare tenner på 2 sylindrer... Kan det være pluggene?? De er splittr nye... Husker ikke merket på dem... Taso eller noe sånt?? Og så må jeg bytte klutsj.... Den fra 16V passer ikke til 8V kassa... Damn, skulle ikke solgt den gamle 8V maskinen før 16V maskinen tusla og gikk........ Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Går den på to så må det jo være plugg ledningene - plugger eller fordeler ? Eller noe muffens med kam / ventiler .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Nå går jævelskapet.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Cheron Nå går jævelskapet.. :) endelig. *juble litt* hehe. bra det her. nå begynner våren å komme også. pils på terassen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Da vil vi ha et lite sammendrag av alt faenskapen dere har hatt vet du :) sånt at andre kan lære litt :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 kommer så fort jeg kommer meg hjem fra Trondheim i morgen. Skal snakke litt med Christian så får han gi meg fyldig rapport hva som feilte jævelskapet mitt.. En ting er sikker... Aldri mere bytte motor :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Da er bilen så og si ferdig etter motorbyttet.. Tok sin tid, mye feilsøking, delekjøp, feilkjøp og uflaks og atter uflaks... Har fått bygget om fra PL til KR og nå går den som ei klokke. Skal få juster Co'n og så skal det være tut og kjør. Har også bygget om PL Digifiz til å passe til KR ledningsnettet. Alt funker! :) Det som var årsaken til at motoren gikk bare på 2 sylindrer var at jeg har fått levert feil fordelerlokk. Har fått til vanlig Golf. Så nå skal det inn og kjeftes på Mekonomen Sandefjord!! Ellers er sommerdekka kommet på. Skal prøve å få tatt noen bilder og oppdatere hjemmesiden min med nye bilder.. I tillegg er det skaffet et KR innsug som skal poleres :D Stor takk til Christian som har redda bilen fra å bli solgt som delebil!! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 grattis Cherånern :) jeg skal ha i en 16v kasse nå .. trenger jeg annen clutch/svinghjul på den ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Skal den på 8V GTI maskin??? Jeg måtte ihvertfall bytte Lamell fra 16V til 8V for at den skulle passe på 8V kassa... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Bilen er ferdig!!! Prøvekjørt og det hele!! Jezus! Henter den i morra... Julaften detta!!! :D Men skulle hatt den bensinslangen inn til innspruten!! Ingen som har??? til 16V KR motor... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 stilig :) da får du råne oppom og skryte litt.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg