Gå til innhold

PROSJEKT: golf 3 VR6

Ranger emnet


hovedphilip

Anbefalte innlegg

dette er min 3 vr6, henta den i bergen for 2 uker siden kjørte den på en naf test og det viste seg at ALT var gærnt med bilen (dårlig trekkkraft i motor, ujevn sylindertakt, fusker under belastning og alt av el i motor var kapput , knekt motor feste OSV.....

etter litt diskusjon fikk jeg 15.000 tilbake fra selger og nå skal bilen fikses

her er en liste med alt som skal gjøres før sommeren:

-motorovehaling

-bytte eksos

-alt av sentrallås og el vinduer må fikses

-omlakkering

-nytt rattaksel

-servostyrig må fikses

og div annet som jeg ikke kommer på nå skal holde dere oppdatert så godt jeg kan bilder kommer snart.

1992 VW golf vr6

1992 VW golf vr6 (SOLGT grunnet feil kmstand)

1985 VW polo (VRAKET)

1989 Audi 80 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk beskjed fra faren til han som solgt meg bilen at jeg kunne drite i å få 15.000 kr og tilbudet ble satt ned til 5.000kr.er litt forbannet og kommer til å kjøre rettsak mot han. litt kjipt fordi nå har ikke jeg penger til å fikse bilen med.

1992 VW golf vr6

1992 VW golf vr6 (SOLGT grunnet feil kmstand)

1985 VW polo (VRAKET)

1989 Audi 80 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er forsatt på verksted, tenkte jeg skulle legge ut noen opppdatering av div ting jeg har kjøpt nå:

Nye tåkelys klare : 1800kr

Ny VR6 leppe: 800kr

kjøpe hatthylle(500kr),baklykt(400kr)og nyevindusheis brytere(300kr) hos heggen bil :1200kr for alt

Sparte rundt 2 lapper på å kjøpe deler hos heggen bil, nye brytere koster 450kr stk og baklykta koster 1400kr hos møller.

1992 VW golf vr6

1992 VW golf vr6 (SOLGT grunnet feil kmstand)

1985 VW polo (VRAKET)

1989 Audi 80 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er forsatt på verksted, tenkte jeg skulle legge ut noen opppdatering av div ting jeg har kjøpt nå:

Nye tåkelys klare : 1800kr

Ny VR6 leppe: 800kr

kjøpe hatthylle(500kr),baklykt(400kr)og nyevindusheis brytere(300kr) hos heggen bil :1200kr for alt

Sparte rundt 2 lapper på å kjøpe deler hos heggen bil, nye brytere koster 450kr stk og baklykta koster 1400kr hos møller.

 

fikk beskjed fra faren til han som solgt meg bilen at jeg kunne drite i å få 15.000 kr og tilbudet ble satt ned til 5.000kr.er litt forbannet og kommer til å kjøre rettsak mot han. litt kjipt fordi nå har ikke jeg penger til å fikse bilen med.

 

faen så kjipt med bilen, håper alt går i orden..

litt dumt å kjøpe masse stæsj når du ikke har råd til å fikse den?:D

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gav du for denne bilen? Du må bare få levert faenskapen tilbake og heve kjøpet dersom ikke denne bilen var forferdelig billig!

 

bilen kostet meg 60 lapper og må nok gjøre rettsak for å få pengene tilbake.

1992 VW golf vr6

1992 VW golf vr6 (SOLGT grunnet feil kmstand)

1985 VW polo (VRAKET)

1989 Audi 80 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen så kjipt med bilen, håper alt går i orden..

litt dumt å kjøpe masse stæsj når du ikke har råd til å fikse den?:D

jeg vet alle sier det men må ha noe å gjøre mens blien er på verksted, og uansett så får ikke jeg igjen bilen før jeg har betalt alt,så 2lappper har ikke så mye å si.

1992 VW golf vr6

1992 VW golf vr6 (SOLGT grunnet feil kmstand)

1985 VW polo (VRAKET)

1989 Audi 80 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet alle sier det men må ha noe å gjøre mens blien er på verksted, og uansett så får ikke jeg igjen bilen før jeg har betalt alt,så 2lappper har ikke så mye å si.

 

hehe, nei det har kanskje ikke det, er litt sånn selv, sparer til nye sommerdekk, men har kjøpt meg nye baklykter:kiss haha

bare alt ordner seg til slutt!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig når sånt skjer, men det hadde kanskje vært en ide å tatt den NAF testen før kjøpet og ikke etter eller:wonder:

 

60 lapper for en løen VR6 hørtes ikke ut som noen go deal akkurat. Skrev dere noen form for kontrakt da.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår