Gå til innhold

hovedphilip

Bruker
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hovedphilip

  • Bursdag 07/26/1985

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    VR6
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    kokk
  • Motor (eks 1.6)
    2.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    golf 4 lykter, effekt anlegg, nytt skinn intr i hele bilen senket
  • Fylke
    asker

Contact Methods

  • Bosted
    asker

hovedphilip's Achievements

  1. jeg vet alle sier det men må ha noe å gjøre mens blien er på verksted, og uansett så får ikke jeg igjen bilen før jeg har betalt alt,så 2lappper har ikke så mye å si.
  2. bilen kostet meg 60 lapper og må nok gjøre rettsak for å få pengene tilbake.
  3. bilen er forsatt på verksted, tenkte jeg skulle legge ut noen opppdatering av div ting jeg har kjøpt nå: Nye tåkelys klare : 1800kr Ny VR6 leppe: 800kr kjøpe hatthylle(500kr),baklykt(400kr)og nyevindusheis brytere(300kr) hos heggen bil :1200kr for alt Sparte rundt 2 lapper på å kjøpe deler hos heggen bil, nye brytere koster 450kr stk og baklykta koster 1400kr hos møller.
  4. reg kjede er viktig viss det kommer mye lyd fra den burde den byttes, ellers så sjekk drivverk foran det er dyrt å fikse. ellers så er det det vanlige tingene du må se på som el nett i bilen og det er veldig ofte rust på bakluka.
  5. fikk beskjed fra faren til han som solgt meg bilen at jeg kunne drite i å få 15.000 kr og tilbudet ble satt ned til 5.000kr.er litt forbannet og kommer til å kjøre rettsak mot han. litt kjipt fordi nå har ikke jeg penger til å fikse bilen med.
  6. jeg har hatt 3 vr6 og sitter med en 1992 vr6 nå som er et rep objekt. ja det er kjede og det burde byttes rundt hver 120.000 km og hvis det er ulyd fra kjede, dette koster rundt 20.000 kr hos møller fordi du må ut med hele motoren. jeg anbefaler på det sterkeste å kjøre bilen på naf test før du skriver kontrakt, jeg har lært den harde måten og sitter med 30.000 i verksted regning 2 uker etter å ha kjøpt bilen. det viktigste er at motor, drivverk og understell er i bra stand fordi de er dette som er dyrt.
  7. fikk vite i dag etter komp testen at det var veldig dårlig komp i tre av sylidere, det vil si at jeg må overhale hel blokka også (dyrt). motoren skal på grundig sjekk i morgen.
  8. det er litt stress vis du blir tatt i kontroll med viduer sotet legere fremme enn B stoplen, du kan få magellapp og må vise bilen.det kan bli kjipt å måtte fjerne det senere.
  9. fikk tilbud på full motoroverhaling til 15.000 med deler, skal sende bilen på verksted i morgen
  10. dette er min 3 vr6, henta den i bergen for 2 uker siden kjørte den på en naf test og det viste seg at ALT var gærnt med bilen (dårlig trekkkraft i motor, ujevn sylindertakt, fusker under belastning og alt av el i motor var kapput , knekt motor feste OSV..... etter litt diskusjon fikk jeg 15.000 tilbake fra selger og nå skal bilen fikses her er en liste med alt som skal gjøres før sommeren: -motorovehaling -bytte eksos -alt av sentrallås og el vinduer må fikses -omlakkering -nytt rattaksel -servostyrig må fikses og div annet som jeg ikke kommer på nå skal holde dere oppdatert så godt jeg kan bilder kommer snart.
  11. du får kjøpt det for 700kr ny hos norskbildel senter
  12. har kjøpt "katta i sekken" som de sier og må fikse bilen trenger disse delene: *hjuloppheng foran *motor feste foran *rattaksel *ny motor eller div motor deler som stempler topp pakning ol. *servopumpe *varsellampe til ABS viss noen har råd eller tips så hjelper alt
  13. ????? rart trodde det skulle være lett å få tak i
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår