KimPe Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Litt av et prosjekt:) Hva med å bygge om til Bora front på den? Det er gromt! har vurdert det, det blir ikek med d første, blir golf front nå i beg ynnelsen , har alt av korosseri deler til golf, så først blir det golf til jeg får mer penger, budsjette er trengt :P heah , men håper på den sakl bli rå fordet :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 idag kom pakka fra tyskland med ny torpedovegg;D så blir sikkert litt skruing i helga også =) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 25.august 2007 litt av en linjal blr litt av et regnestykke :) gammle og nye torpedoveggen... venstre rammevang er kuttet av og klar til å sette på "ny" hel rammevang... gammle 8x18 hjula til ts racing boraen. skal pusses ned, lakkes og høyglanspoleres igjen :) noen som vet hvor mye senk som er fint med slike 18" ??? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 fått en delebil, men vurederes nu og gå i innkjøp av komplett delebil, har fått billig tilbud av en bekjent :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hel golf iv kjøpt som delebil ;D hentes torsdag :) oOOOoo ;D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 noen som vet hvor mye senk som er fint med slike 18" ??? kjøp justerbart, så får du den den høyden du selv vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 heah problemet er da penger :P koster ganske fint med justerbart, har da fått meg midtarmlene idag :D kostter masse bilde rnår delebilen blir henta :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ferdig med bakluka? Pussing av glassfibersparkel er jo ett h..vette for hånd da :) Men eksentersliper blir minst like bra på flate flater.. Spennende prosjekt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ferdig med bakluka? Pussing av glassfibersparkel er jo ett h..vette for hånd da :) Men eksentersliper blir minst like bra på flate flater.. Spennende prosjekt er ikek helt klar, skal lå det stå litt og sekke, så skla jeg legge på litt til straks, og la det sekke, pusse ned og lekke tynnt lag med finsparkel over hele flaten , hørt den ringen kommer fram pga d sekker, jo takk, meninga jeg skulle hente delebilen min idag, men fyren skulle på sjøen, så blir til uka, sakl bytte tak så jeg får takluke ;D håpe det her blir bra etterhvert :) begynnr bli utolmodig:P heah Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 og nei , jeg pusser ikek for hand, har slipemaskiner så d holder ;D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 20.September 2007 Har vært 2 turer til degernes idag å henta delebil :) grunnen til to turer var at bilen lå helt i deler :P så her er delebilen og deler ;P Bilen var bokstavligtalt FULL, det var bare første turen til fra degernes til Halden. etter sann ca 20 turer opp o ned trappa til delelagret på jobben. Gården vi var på sto det utrolig mye rart, fikk bare bilde av en bil, var der frøste jeg så når vi kjørte inn på plassen, inne i låver og det som er , står det masse fine biler, prosjekter alt mellom himmel og jord fint stand og ikek helt så fint stand :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Selge felgene som står på delebilen? :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Selge felgene som står på delebilen? :) nee sorry , blir vinterhjul ut av de :) men det sakl finnes flere et sted, tror jeg forstod at det var 2 sett med, men er ikke helt sikker :/ Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 har jobba litt idag :) har ikek fått tatt noen bilder, er lite intresant egntlig :P men jbobe mer imorra, planen er å få sviese på rammevangen og KANSKJE få den på hjula :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 penserforlenger, hvordna blir det med panseråpneren ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg