Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

Off-topic: Har ingenting med denn diskusjonen å gjøre i det heltatt, men må si at jonaldo kaster stein i glasshus ved først å skjelle ut alle som har litt styling og plastikk på bilen sin, senere kommer det frem at den audien din var full av plastikk selv, også presterer du å legge inn bilde av en bil du har hatt med lexus lykter og at du kjører rundt i en ufo styla bmw selv? jaja... selv hadde jeg aldri kjøpt en bil jeg ikke hadde synes vært pen.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når økonomien bestemmer gjør man det beste ut av det. Ga ikke mere for denne BMW'en enn jeg måtte gjort for en middels løen Volvo 240.

Jeg kjøpte Audi'n fordi jeg syntes den var pen;)

Er langt fra stylet som et romskip denne BMW'en. Eneste er den fryktelige vingen som jeg også nevnte tidligere her.

DEssuten er det forskjell på plastikk og plastikk. En etter min mening pent stylet Audi og en MX5 med klare lykter kan absolutt ikke sammenlignes med feks overstylede Civic'er som ser ut som de gjør minst 550km/t pgs vinger, farger og dekaler. Derfor veldig artig å se tryne på disse astronautene når en veteran-volvo knuser dem i lyskryss etter lyskryss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en appelsin-farga og chippa peugot 207 07 modell i bånn av Konnerudbakkane i går kveld ved 22.38tida. Noen som vet specs?

 

Hørt at dette er versting-peugeot'en som Peugeot Norge tok inn som demobil. Skal visst sitte tett opptil 500hk og like mange nm i den. 4x4 og gr.a wrc understell med speilvendte dempere og ekstern flottør under panseret

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at dette er versting-peugeot'en som Peugeot Norge tok inn som demobil. Skal visst sitte tett opptil 500hk og like mange nm i den. 4x4 og gr.a wrc understell med speilvendte dempere og ekstern flottør under panseret

 

Usikker på om det er denne jeg så hvis det er ekstern flottør. Men men, veit jo aldri. Mange feeeeteee Puger ute og svanser for tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er denne jeg så hvis det er ekstern flottør. Men men, veit jo aldri. Mange feeeeteee Puger ute og svanser for tia.

Mener det er eneste oransje turbodiesel'n med ekstern flottør i Norge. Ganske sikker, fettern til dama til kameraten min sa hvertfall det til meg i fylla

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår