Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags bil kjørte du da egentlig. Skal man kjøre fra en R-sykkel i et lys kryss skal man ha en ganske så sinnsyk bil. Min gamle sykkel GSR 600 gjorde 0-100 på 3,8 sek, den nye sykkelen min gjør det på 2.9 sek. i så fall om du kjørte fra han så var det nok en lav effekt (34 hk), å da ikke så veldig rart du kjørte fra ham... Men for all del, jeg vet ikke hva du kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil kjørte du da egentlig. Skal man kjøre fra en R-sykkel i et lys kryss skal man ha en ganske så sinnsyk bil. Min gamle sykkel GSR 600 gjorde 0-100 på 3,8 sek, den nye sykkelen min gjør det på 2.9 sek. i så fall om du kjørte fra han så var det nok en lav effekt (34 hk), å da ikke så veldig rart du kjørte fra ham... Men for all del, jeg vet ikke hva du kjørte.

 

suzuki Vagon R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoppet ikke og spurte hva slags sykkel det var siden mc interesserer meg ca like mye som damefotball.

Har vel kanskje litt med reaksjon å gjøre også. Tok igjen biler så kom ikke veldig langt før vi måtte bremse.....

Dere kan jo luke bort en av bilene fra signaturen min så ser dere hva jeg kjørte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoppet ikke og spurte hva slags sykkel det var siden mc interesserer meg ca like mye som damefotball.

Har vel kanskje litt med reaksjon å gjøre også. Tok igjen biler så kom ikke veldig langt før vi måtte bremse.....

Dere kan jo luke bort en av bilene fra signaturen min så ser dere hva jeg kjørte:)

 

Da hadde jeg tatt bort begge

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil kjørte du da egentlig. Skal man kjøre fra en R-sykkel i et lys kryss skal man ha en ganske så sinnsyk bil. Min gamle sykkel GSR 600 gjorde 0-100 på 3,8 sek, den nye sykkelen min gjør det på 2.9 sek. i så fall om du kjørte fra han så var det nok en lav effekt (34 hk), å da ikke så veldig rart du kjørte fra ham... Men for all del, jeg vet ikke hva du kjørte.

 

Det at de fleste R sykler har en 2,5 til 4 sek tid til 100 oppgitt fra fabrikk betyr ikke så mye egentilg.. Man skal være proff sjåfør fra et fabrikksteam i moto gp for å klare å få til de tidene allikevell. Faktisk ligger det klipp ute der ikke engang Valentino Rossi klarer å dra 0-62 miles(100km/t) så fort som fabrikken oppgir.. Jeg har selv strekkt en kompis ut av et lyskryss med en 380hk impreza, og han var på en R900..

 

Men som du sier: for all del.. For alt jeg vet kjører du jo profft:) Vi kan jo møtes i sommer så kan vi se hvem av oss som er raskest til 300 og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at de fleste R sykler har en 2,5 til 4 sek tid til 100 oppgitt fra fabrikk betyr ikke så mye egentilg.. Man skal være proff sjåfør fra et fabrikksteam i moto gp for å klare å få til de tidene allikevell. Faktisk ligger det klipp ute der ikke engang Valentino Rossi klarer å dra 0-62 miles(100km/t) så fort som fabrikken oppgir.. Jeg har selv strekkt en kompis ut av et lyskryss med en 380hk impreza, og han var på en R900..

 

Men som du sier: for all del.. For alt jeg vet kjører du jo profft:) Vi kan jo møtes i sommer så kan vi se hvem av oss som er raskest til 300 og:)

 

 

He he, ja vist jeg skulle treffe på deg så får vi gjerne prøve et lite lyskryss race. Se etter en helsvart Suzuki B-king. Klarer ikke 300, men 270 er greit. 0-200 på 8 sek.

 

Han kjørte en R900??

 

Snakker vi Da en Kawa Ninja 900R eller en Suzuki RF R900

 

Nei, man klarer ikke akkurat de samme talla som står oppgitt, men det er ikke snakk om sekunder forskjell her. Man lener seg godt forover får å holde forhjulet nede å gir bånn gass. 100 går unna på førstegir på maaaange sykler, 200 på andre. Får ikke gjort så mye mere en det. Men det er mange som er helt ubrukelige med clutching i starten, klart det sluker jo en del tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opptil flere ganger nå sett en skyline i Konnerudgata med prøveskilter

 

En rød/oransj en.

 

Noen som har fått seg nytt leketøy til fine sommerdager?

 

Er vel den som er fra drammen det :) Så du ikke skiltene?

 

Sett den fler ganger jeg og, KNALLFET :)

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår