Jorgen Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Hva synes folket? :) Orginalen.. tror det er Azzido sin. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Lett modifisert.. skulle kanskje kutta neonen, men det var ikke så lett som jeg trodde det var :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har du drekki eller?? beer :skaal: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 var endel råere på første bildet! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Måtte bare prøve meg frem, og se hvordan det ble :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 sånn :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 ÆSJ og ÆSJ!!! Jeg kanke noe bedre selv, for jeg hakke prøvd en gang, men jeg vet forskjellen på smak og behag da. Kritikk... PS Bilde1: JESUS!!! Neonlyset? Skiltet? Dekalene?????? PS Bilde2: Senkinga!!!! Standard veldig mange bimmere og er en av grunnen til at jeg ikke liker bimmere. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 ehm jeg gjorde det ikke for og få bilen fet ville bare prøve ut hva jeg kunne klare å gjøre med photoshop Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by AXi0N sånn :) Hva med litt gummi på felgene?:D Bedre enn jeg klarer hvertfall, men en Bayer er jo alltid et dårlig utgangspunkt! Min mening:) :rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Potatis Lett modifisert.. skulle kanskje kutta neonen, men det var ikke så lett som jeg trodde det var :) Ganske fine flammer da. Åssen lager man sånne i PS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Finner et bilde med flammer, klipper de ut, og setter de til i en ny layer, gjør om størrelse og gjennomsiktighet. Voila :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 hehe... morro å se folk bruker bilen min til modding... likte siste modden best selv der hvor den er senka =) bare å fortsette... =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 sE.HER..er.kansje.noen.tips.til.bil.styling.hehe..;). Mit,.40.mins,verk,j,tar,imot,alle,kommentarer,..:D Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Måtte du syrebehandle framlykta da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 punjab racing Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg