TG opel Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg søkte på litt forskjellig i dag og kom over en amerikansk nettside i likhet med autodb i Norge. Der var det flere Cadillac Catera til salgs. Dette er altså den amerikanske verjonen av Opel Omega. Den er levert med en 3 liters V6 med ca 200 gamp og 4-trinns automat-kasse. Jeg har sett litt på denne bilen før, og har egentlig veldig lyst på en sånn en for jeg har aldri sett en sånn rulle på norske veier. Det jeg lurte på var om noen av dere på dette forumet har sett eller til og med kjørt en sånn? Er det liksom en bedre bil enn en "vanlig" omega eller er det oppskrytt? Er det eventuelt noen som har noen meninger om denne. Legger ved en link til et bilde av denne bilen med Steinmetz - styling. http://www.steinmetz.de/productsenglish/conceptcars/catera/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er akkurat samme bilen som omega. Får samme motor her i landet også. Er litt andre baklykter på US typen, tror det også skal gå en sånn i moss traktene eller no. Hørte en hadde tatt med seg som flytte gods. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Står litt om forskjellene her også.. http://www.fedrelandsvennen.no/amcar/usa/catera.html Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja det er kanskje det samme omtrent. Grei bil da. fet med 20 tommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er vel 18 tum med god senk? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 syns dom så større ut... her er med 20 tom memimage.cardomain.net/member_images/1/web/2461000-2461999/2461359_6.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja jeg må ta feil. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ja jeg må ta feil. Det gjorde du å for sitt 20" på den over her.. Har ei reportasje om bilen ett sted. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 har også lyst på catera bakluke, steiki stilig, og spesielt sjelden her til lands :) den gjorde seg med grov senk og store felger :) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Etter min mening ble de felgene litt for store for og kalle det pent, Og bakluka minner meg litt om refleks plata du får til Omega A bak. uff, men godt vi har forsjellige meninger. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Litt enig med begge dere. Det ser litt mye ut med lys i hele bredda, men som Jan H sier så er det så sjeldent at det ville blitt lagt merke til. Jan H: Importer en hel bil fra USA da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Det gjorde du å for sitt 20" på den over her..Har ei reportasje om bilen ett sted. Hvis det er Cateraen med Keskin dere mener så tar dere faktisk begge feil. Er 19" som står på den der. De ble senere byttet ut med Brabus Monoblock 9,5x20 rundt baut. Det eieren selv sa til meg på http://www.omega-freak.de Samme bil med 20" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvis det er Cateraen med Keskin dere mener så tar dere faktisk begge feil. Er 19" som står på den der. De ble senere byttet ut med Brabus Monoblock 9,5x20 rundt baut. Det eieren selv sa til meg på http://www.omega-freak.de Samme bil med 20" Ja der hadde vi den med 20" ja.. Huska det var 20" på den.. men ikke åssen hjula så ut ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optima Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei Er litt "rånete" av meg, og skulle gjerne hatt frontfangeren med sidemarkeringslys i på min Omega..... Noen som vet om det passer? Event. montere lysa inn i fangeren min? Optima Siter 2000 Omega B stv 2,2i 16V aut. Elegance 1997 Vectra B stv 2,0 DI http://www.opelregisteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg