Gå til innhold

Bilen min er stjålet! LYNGDAL

Ranger emnet


Excalibur85

Anbefalte innlegg

Trist å si det.. men slike tråder som på 200sx-ogn.org uten sladdet skilt er jo nesten invitasjon til tyveri... er alt for mange uærlige sjeler rundt om..

Skal si fra om jeg ser noe.. men lite trolig at den finner vegen til telemark.. :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, kjedelig...

 

Var en kompis av meg som observerte den på mones like før 19.00, (ja gordon har fått beskjed om dette) ... pratet med di som jobber på mones, men di har desverre ikke fått han med på film :( hva skal di med sikkerhetskameraer når di ikke er i bruk?!?!?!

 

 

Håper bilen dukker opp igjen, tøff S13 forresten.

 

lykke til videre i jakten. jeg har nok gjort mitt i denne saken. sendte melding til cirka 100stk over hele sørnorge i går kveld da jeg fikk beskjed om dette...... (deriblant golfnos)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt og, satt og hoppet i stolen i går. Først hørte jeg om at en bil var stjålet i lyngdal på politiradioen, da tenkte jeg at det hadde vært fett og kjørt seg en tur vestover på gøy, kanskje jeg så den komme østover.. men dama hadde bilen på jobben så ble ikke noe av.. Når jeg da hører på radioen at bilen er på mones, da hopper jeg i stolen igjen, kunne vært der på 5 min,men hadde forsatt ikke bilen hjemme, og det var synd... kunne vært der fortere enn det trege politiet som var opptatt med bilbeltekontroller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk til alle dere som har sendt meldinger rundt fordi! Tror omtrent hele Vest Agder visste om dette i løpet av 40 min etter bilen min ble stjålet. Det kan hende politiet ringer deg Morgis for å spør litt hva slags retning bilen kjørte. jeg var litt usikker.. håper dette løser seg altså.. er helt for jævlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår