Adaes Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 http://baerum.toosmooth.no/2003-09-20%20Gatebil%20September/IMG_5720.jpg Hvilken dump er dette? Greddy type r? Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har ikke begrep om hvilken det er. Var det fin lyd i den eller? Lydmessig høres HKS' SSQV sin dump perfekt ut. Skikkelig metallisk plystring av den... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 hmm, litt vanskelig å forklare men jeg tror jeg skal kjøpe den hks dump'en. Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Adaes http://baerum.toosmooth.no/2003-09-20%20Gatebil%20September/IMG_5720.jpg Hvilken dump er dette? Greddy type r? Heisann.... Hmmm.. Ikke Greddy Type R ihvertfall... Vansklig å se... ligner litt men.... Alltfor liten åpning på den....!! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg kjørte med HKS'en i Volvoen min og den ga en deilig plystrelyd. Liker ikke dem som bare sier *poff*..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Skaff deg doble ventiler så får du sånn WRC plystring:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by rdl Skaff deg doble ventiler så får du sånn WRC plystring:) for å få WRC lyden må dumpen helt vekk, eller strammes så mye så den ikke fungerer lenger. Det er 'stall' kvitter fra turboen man hører på WRC bilene. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg