Gjest brunerune Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Vel, har fått vmaxx, men ser det mangler noen deler. Noen som har montert dette og vet hva jeg må handle inn \ evt ta fra de gamle demperene? Som fjørbeinslagre\skåler osv. Hva hører disse to ringene til og forresten? Ringene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml Se om du blir noe klokere av å lese den. Er visst noen deler du må bruke fra de gamle demperene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml Se om du blir noe klokere av å lese den. Er visst noen deler du må bruke fra de gamle demperene. Ble litt klokere ja, men hvis noen her inne har gjort akkurat dette, hadde det vært enda lettere, så at fjørbeina på artikkelen ikke var like mine, da det var en S4. Er vel ikke helt like. Uansett, skrik ut om noen har montert vmaxx på A4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg har. Du trenger to ringer på bakdemperne, og muligens gummiputene... oog, haha, det er flaut hvor lite jeg husker av det, men det er ikke noe problem i det hele tatt. Bare du får opp den velkjente bolten så skal det gå som en lek.. Lykke til, var vel ikke mye til hjelp det her. Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 De 2 øvre bærearmene i forstillinga bør du prøve å skru løs i bakkant, da den bolten som fester begge 2 foran sitter som ET REINT HÆLVETE!! og vil sannsyneligvis knekke eller bøye seg når du prøver å få de ut. Den må varmes med sveise apparat for å få dette løs og da rykker "leddene" eller foringene i bærearmene! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 De 2 øvre bærearmene i forstillinga bør du prøve å skru løs i bakkant, da den bolten som fester begge 2 foran sitter som ET REINT HÆLVETE!! og vil sannsyneligvis knekke eller bøye seg når du prøver å få de ut. Den må varmes med sveise apparat for å få dette løs og da rykker "leddene" eller foringene i bærearmene! Er det ikke bare å løsne demperen på toppen og i bunnen, og lure den ut etter du har løsna den store mektige bolten med latmannsarm? Husker jeg fikk til det da jeg skifta fjører på de org. demperene. Trenger vel ikke røre trekant staget. Uansett, skal jeg bare skifte toppen av demperen over på den nye, og bytte ut alu ringene med disse bak? Ringen til venstre.. Trenger vel dette og.. Slik den ikke bunner demperen.. Og dette Smularn, tenk tenk tenk!! :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ser ut som du er godt i gang her rune.. Funnet ut av de blå ringene? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 det går nok bra skal du se :) bra at du legger ut litt bilder.. fint om du legger ut bilder når du finner utav det også slik at andre kan kikke her hvis de også skal montere .. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jau... Smularn, gå ut, smell av dekket å ta bilde av demperen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Men men men.. jeg har jo gravd ned bilen, venter på grønt gress og ratlook Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Men men men.. jeg har jo gravd ned bilen, venter på grønt gress og ratlook HAHA jeg håper virkelig du kødder!:P Skulle likt å se du gravd ned til frostfritt grensa:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Haha, åååå gud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Er midt i monteringa nå, men står helt grønn på de bakre demperene! Hylsene som skal innpå på toppen, de to blå alu ringene og hva som skal byttes over her, noen som kan hjelpe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Bilde av bakdemperne rune? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Kommer div bilder imorgen. bilen står ennå på bukker, har én demper igjen, og er den satans langbolten i trekant staget som sitter som F. Og en ting til, 10" felg + vmaxx er dårlig kombo. Tar borti, så må da prøve med 0,5 eller 1cm spacer.. satse på det går, men då bler det bredt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg