Gå til innhold

"Pip" fra cd spiller når jeg slår av bilen

Ranger emnet


mr_primera

Anbefalte innlegg

Plutselig har det begynt å "pipe" 5 ganger fra cd-spilleren når jeg slår av bilen, skjønner ikke hvorfor det bare har begynt.

 

Har ikke gjort noe som tilsier at det skal begynne, pussig, det begynte da jeg tok ut cd spilleren, for å sjekke farger på et par ledninger, og satte den inn igjen.

 

Har en Pioneer 7400 Mp3 spiller.

 

Takker for tips om hva jeg skal gjøre, eller tips om annet:D

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

I russebilen vår satt det en pioneer spiller som var koblet til en hovedstrømbryter som vi skrudde av all strømmen til anlegg og innelys med. Hver gang den fikk strømmen kuttet så pep den 3 ganger raskt. Kan det være noe av det samme?

 

Det er for at den ikke får strøm..

 

5 pip skal være der når alt er OK

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Det er bare et signal om at CD spilleren er skrudd av men har fortsatt strøm.. Den strømmen som er der er for at den skal huske Radiokanaler, ditt oppsett på bass, diskant osv... Har samme spiller selv..

 

Bare at det har ikke vært slik før, ble bare slik ..:p

men så lenge det skal være sånn er det okdok:D

 

men du har slik cd-spiller du også?

Hva synes du om ventinga når du skifter sang når du spiller en MP3 cd?

 

synes det er noen få sek for mye venting jeg ja..:p

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Husk at du må hlde inne func. knappen noen sek. Og at spilleren må være AV for å komme inn i menyen. Da skal du finne warn og få slått den av.

 

Takker:D prøvde uten sjø, men da kom bare menyen der jeg kunne skifte "repeat" "shuffel" osv..

 

:D

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår