theopelking Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hey jeg lurer på hvem å hvor dem selger lakk å bilpleie,i trondheim å omeng? utenom tiller billakk på lade?noen som vet av noen,å vet noen her om dere kan finne ut lakkkoden el cirka samma fargen ved noen måter?mangler lakkoden på en bil jeg kjøpe shu=( takker for alle svar=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg handla lakk på Spray Billakkering AS på Leangen Ladeveien 18 husker jeg ikke helt feil. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Lakkspesialisten på leagen annbefales! DDG lakk, og de er hjelpsomme, finner lakkode osv. Lakkspesialisten AS Ranheimsveien 7A 7044 Trondheim Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 takker for svar=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Lakkspesialisten på leagen annbefales! DDG lakk, og de er hjelpsomme, finner lakkode osv.Lakkspesialisten AS Ranheimsveien 7A 7044 Trondheim har en bil som ble kjøpt ferdilakka har lakkkoden men han har blanda i mer sølv for å den mer blank trur du dem greier å finne sånn cirka så det blir nesten makan iallefall? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 DDG lakk, Mener du ikke PPG nå!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Mener du ikke PPG nå!? Hva er forskjellen på DDG og PPG da? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg mener bare det heter PPG og ikke DDG, kanskje jeg tar feil men...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 hva er forsjell på det da?å tror dere dem finner farger som er blanda? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hva er forsjell på det da?å tror dere dem finner farger som er blanda? dra på Maskinagentur på Rost`n. dæm finn ut av lakken din.. e jo itj nå bestæmt kode længer på fargen din.. men dæm skanne fargen din dæm. å finn ut kolles man blade dein.. ta me tank lokke eller nå sånt så dæm kain skann av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg mener bare det heter PPG og ikke DDG, kanskje jeg tar feil men...! er ppg det heter ja.. møkka lakk egentlig!! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 er ppg det heter ja..møkka lakk egentlig!! why det a? hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Lakkspesialisten på leagen annbefales! DDG lakk, og de er hjelpsomme, finner lakkode osv.Lakkspesialisten AS Ranheimsveien 7A 7044 Trondheim noen som har en mail el tlf nummer el noe dit eller? var på maskinagantur idag men hadd lita tid til å scanna lakk nuh shu Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 å dem scanner sikker på lakkspesialisten å eller? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Tiller scanner farger... inget problem det... Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg