-cardudde- Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hello fellow choppers! :) Made this little Polo this evening, after a long choppers block. My first one this year as well. I still kept it clean and euro as usual, and I think it came out good. Hope you all share the same thoughts. Thanks to DevilsTower for watching wips. Org: Chop: Update: All C&C are welcome. Regards, Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 nice mod, men kansje e litt skjev bakfelg. + at den var kansje litt blury. nei ikke vet jeg, men iallefall nice mod. 6/10 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takktakk, er klar over bakfelgen. Kommer opp en update senere i kveld. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Chromen på felgene er ikke helt bra + at de er ganske blurry. Bakfelgen er litt "off". Noen steder rundt vinduene (lister), speil + inredning er blurry. Du har også satt felgen på original dekket, slik at det ikke ser ut som om dekket har noen side. Hvis du skal bytte felger er det bedre å ta med hele hjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Lagt ut en update nå! ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Mye bedre felger nå, men bakfelgen er fortsatt "off". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 NICE. Likna mye på polo gti =) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg