Gå til innhold

Min A3 1.8 TQ

Ranger emnet


Audi RS

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker og bukker til alle sammen!!

Er veldig fornøyd med bilen nå og er ikke mye mer å gjøre på den nå for å si det sånn... bare litt småtteri her og der, men det er ikke så synelig... kanskje litt større bremser bak også, men det får komme når pengene strekker til... Ikke alltid like lett å ha bil som interesse/hobby og være student! heh

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Liten update nå, lenge siden nå...

 

Dette er da blitt trøkka inn i bilen den siste tiden og begynner å bli fornøyd nå!!

 

Wiseco01.jpg

 

Wiseco02.jpg

 

Litt små ting som gjenstår før jeg er helt fornøyd nå.

Valse hjulbue forran og lakkere begge skjermene forran og en list bak må til!

Noen andre små ting også som "lakkering" av ic og kanskje noen rør så begynner jeg å bli fornøyd!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig pen bil du har der altså hadde tenkt å forslå singe frame fronten fra rieger men den var strøken som den er!! cheers:) stå på vis at audi kan flekke andre biler som bare det

 

Thanx!

Single frame vil jeg ikke ha, synes den kommer for langt ned forran...

Og ja, har vist noen hvor landet ligger ja :)!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye guffe sikter du på egentlig? :)

 

Har sagt det før, men sier det igjen: Helt rå den A3'n din.

 

Man får aldri nok!! Vet ikke hvor mye jeg har nå og vil ikke drive å skryte på meg masse hk om jeg ikke har det.

Vet ikke når jeg kommer til å stoppe, blir vel når penga tar slutt og det ikke er stort mer å gjøre! ;)

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Utrolig tøff a3 ja.. Liten sint veps det der =)

 

Hvilken turbo har du da? K04? Gt28rs?

Så har vi ihvertfall noe å gå ut i fra angående effekt :) . Bytter du stempler og råder selv eller tar noen andre den jobben? har lyst til å bytte rådene på min, også slenge på en gt28rs, men jeg har ikke utstyret og plassen til å gjøre det selv nå, så jeg tenkte på hva den jobben koster på ett verksted?

Gjør seg godt med den fmic`en, nok engang, veldig tøff a3!

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår