lazzario Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Om man først skal senke, synes jeg man skal senke bak også.. Bare min mening =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Hehe - ser ut til at de har senket den bare fremme ja. Det må være det verste 80 talls senket jeg har sett på en golf . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 legg merke til at den står i en bakke da. en golf med dårlig dempere vil alltid bli høyere bak på den måten. samme problemet jeg hadde på gamle golfen. senka 40 40 men høyere bak for det. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatique Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ok, burde egentlig ikke gjøre dette, men legger ut bilde av min gråtass. Den ser ganske stygg ut, men siden øvrige golfer på dette forumet er ganske `bøsne` å se på, skaper jeg en viss kontrast.... Kom gjerne med forslag til utbedring! Siter 1995 Volkswagen Passat CL *1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatique Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Ett til Siter 1995 Volkswagen Passat CL *1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 golf offroad? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Her er en annen Grå Offroader.. ;) (også min mega-PS senka Golf) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Min grå golf... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 hmm. har tenkt litt nå., blir nok at det blir svarte detaljer. men, har et sett med 88 dører jeg skulle hatt lakkert. noen som tar på seg jobben? er dritt lei av å sitte og vri hue på skakke for å kunne se noe som helst i speilet. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 kan du ikke lakke bilen i en farge som gir ut et signal da? altså en signal farge.eller en kraftig farge..ikkeno grått som alle andre har :( Ferrari-Rød el? skal se om jeg klarer å finne noen fete golfer med flotte farger ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Altså..se på fargene..ikke på selve bilene :P her tenker jeg trossalt på den nydelige blå-fargen :D Klikk her dersom dere skal se på masse flotte biler etc etc..farger osv osv. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 det var nå så at jeg ikke er en rik mann da. så tenkte i de baner å ikke lakkere bilen i en anna farge. vet jeg kan bare ta utvendig men syns det ser latterlig stygt ut. må lakke over alt skal det lakkes. motor rom osv. liker også fargen min på grunn av at den er diskre. vil ikke SKRIKE ut HER ER JEG. SE PÅ MEG SE PÅ BILEN MIN, BØFF DEN ER DERE SNILL. vil heller ha en clean golf med små detaljer som for det trenede øye ser at det ligger mye arbeid bak. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by remster vil heller ha en clean golf med små detaljer som for det trenede øye ser at det ligger mye arbeid bak. Det er gutten sin det :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Det er gutten sin det :D hehehe, det SPØRS. må ha en diskre pen bil som faktisk er rå :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Noen som har sett PrefomanceVW sin Rally, den er lakkert i Audi TT Grå.... ganske så pent.... http://www.performancevwmag.com/issue.asp?issue=27 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg