Bjune Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hei hei! kjøpte i dag en e30 325 motor som jeg tenker på å sette inn i 323`n min.. er det noe her jeg må være obs på, noe som ikke passer over hverandre osv.. eller tror dere at det vil gå helt smertefritt? venligst kom med innspill om noen har gjort dette før og vet åssen det er. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 hei hei! kjøpte i dag en e30 325 motor som jeg tenker på å sette inn i 323`n min.. er det noe her jeg må være obs på, noe som ikke passer over hverandre osv.. eller tror dere at det vil gå helt smertefritt?venligst kom med innspill om noen har gjort dette før og vet åssen det er. mvh M20B25'en har ratt servo, dessuten annerledes elnett. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 M20B25'en har ratt servo, dessuten annerledes elnett. Ikke alle 325 som har servo. Og det er ikke værre en å sette på en viftereim for e30 uten servo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 det er servo på 323 bilen orginalt så det skal jo ikke bli noe probl. også fikk jeg med alt av ledningsnett og styreenhet til motoren. skulle det ikke gå fint da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 det er servo på 323 bilen orginalt så det skal jo ikke bli noe probl. også fikk jeg med alt av ledningsnett og styreenhet til motoren. skulle det ikke gå fint da?? Koblingsskjema så er det abre å kjøre på:usa: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kjempe:D fikk lempa ut motoren i går kveld så prøve å få den inn på mandag å se om den fyrer. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg