elg1 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Har en 320i som jeg byttet motor i..... men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil.. Siter - 85' Saab 900turbo 16v. x 87' Volvo 240 stv. ble pickup x 93' Lancia Dedra 2000turbo. spiker x 87' Peugeot 505sr. spiker x 86' BMW 320i solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Sitter en vakum slange feil? Skal jo litt til for at det smeller i LMM'en...? Hører jo ut som tilbakeslag.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Har du vært å kødda med registeret? Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis det smeller i LMM, er det tilbakeslag. Sjekk registeret.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dope 79 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har en 320i som jeg byttet motor i..... men det var gjort så fikk jeg problemet med at den ikke går over 2500o/min..går strøken på tomgang men så fort jeg gir noe gass så kveles den.....har byttet alt som er bytte tror jeg.....å når jeg gir full gass smeller det i luftmengde måleren.. har byttet lmm, tennplugger, plugger, fordelerlokk, ledningen fra fordeler og opp i modulen på innerskjermen, BTR, byttet modulen på innerskjermen, styreenhet.. den funket når jeg tok den ut, den har stått i ro siden romjulen 2006. nett satt nedi ny bil.. sjekk coilene Siter 96 bmw 320ic 2005 bmw 525 Dat M-sport 95 bmw 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 han sier det er fordeler, så da er det bare 1 coil :) får den riktig blanding da?, evt om det er noen kamfølere, eller veivfølere som ikke er helt gode? er ikke sikker på hva det er av slike følere på M20 jeg men, tenker bare høyt her nå :) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 bare tenker høyt her jeg også... kan det være spjeldet i luftinntaket som sitter eller går veeeldig tregt kanskje?? hadde trøbbel med antispinn vaieren på 540`en min, da gikk den greit på tomgang, men ble kvalt når jeg gassa.. var da vaieren til spjeldet på luftinntaket som ikke åpna seg.. men det smalt ikke i noe lmm måler da...:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 2500 er ofte nødmodus turtall. Sjekk at LMM, lambda og alle andre sensorer er koblet til. Test med bmw diagnostikk, få de til å resette evt feilkoder. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.