Gå til innhold

legge opp ledninger TIL cd spiller

Ranger emnet

VW G3 GTD

Anbefalte innlegg

Du må ha:

1. Konstant strøm

2. Styrestraum (tenninga) (Kan ev. ha konstant straum på denne, om du vil det skal vere mulig å spele uten tenning.)

3. Jord

4. Enkelte spelarar har mulighet for dimming av lys.

5 Muligheter for handsfree.

*Lese litt i bruksanvisninga. Kjøp ein Iso plugg, der medfølger innstrukser. Og det blir enklare å skifte seinare.

6. Koble til + og - frå høgtalarane.

7. Plugg inn kabel for antenna, om det er lagt opp.

Tru det va alt. Berre ein fordel at det ikkje er noko der frå før. Røska ut alt av ledninger da eg la opp på Volvon min. Veit ikkje korleis det er lagt opp tidlegere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørg for the love of god å dra begge plussene fra spilleren til konstant 12volt..er terg å måtte ha på tenninga for å få på spilleren...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det beste er vel å kjøpe ferdig ISO plugg. er no dritt å ta igjen seinere med masse klipte ledninger. ligger ferdig ledninger.

Dette avhenger jo VELDIG av spilleren da!

for de som er kjent med litt dyrere spillere så er ikke jord og strøm med i iso-kontaktene på spilleren!

Dette av den grunn at spilleren er veldig lite glad i lite strøm, og dette unngås lettere med tykkere kabel! :)

Snakker da om f.eks min spiller hvor jeg har 10mm2 dirrekte fra batteri, og det samme er det hele veien inn på spilleren, orginalt fra fabrikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørg for the love of god å dra begge plussene fra spilleren til konstant 12volt..er terg å måtte ha på tenninga for å få på spilleren...

Ååååå, jeg er glad for at jeg har Blaupunkt... :) Spilleren går av og på med tenninga, men jeg kan skru den på alikevel når tenninga er avslått... :D

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, jeg er glad for at jeg har Blaupunkt... :) Spilleren går av og på med tenninga, men jeg kan skru den på alikevel når tenninga er avslått... :D

Ja, det er vanlig funksjonalitet.

Man skal koble som spilleren angir, da skal den slå seg av med tenningen men man skal klare å slå den på med tenningen av.

Det er en genial funksjon, som da med de fleste headuniter også da slår den på med tenningen, om den var på når du slo av tenningen.

Kobler man alt på konstant hot, så vil den ikke vite om du slår av/på tenningen, noe jeg personlig mener er en dårlig løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om radiohakket?

du kan lett måle hvilke sikringer som funker konstant, hvilke som går på radiohakket, og hvilke som går på tenninga. så kobler du deg in på de stikkene du måtte ønske i sikringsboksen, og du er i gang..

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider