Gå til innhold

Holdningsproblem!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by PetterJacobsen

Hvorfor skal så mange her være sure og grinete?

Man må ikke kværulere og krangle pga hver eneste lille sak!

 

Som Candyman i et annet inlegg sa "Skal bare være like kjip, sur og grinete som alle andre er her inne jeg"!

 

Tror det er mange som har litt for lite å gjøre på kveldene...

 

Er desverre sånn det har blitt her inne:(

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Og det er synd!

 

Se på forumene til de enkelte bil klubbene. Feks VW-Audi klubben. Der er tonen MYE hyggeligere enn her!

 

Full skjærpings folkens!

 

kommer aldri til å skje.... ikke at jeg ikke gidder, men det er for mange medlemmer her inne....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Er desverre sånn det har blitt her inne:(

 

 

Ja og du har jo vært her så lenge også, viss det var bra når du kom og det er blitt dårlig så ta et hint og ikke vær grinete og sånn da.

 

Er ikke ment for og rakke ned på deg eller noe, men for og si det sånn du har ikke så jævlig med poster uten og poste mye piss.

For så mye kunnskap tror jeg ikke du innehar,men fortvil ikke du er ikke alene om og ha det sånn du har det.

 

Du har rett i noe,og det er att det var bedre før, men det var før din tid på forumet det har desverre gått nedover i det siste med mange usaklige poster om dritt og ingenting.

pluss att folk her inne er veldig kjappe til og bite hodet av folk ved den minste ting.

 

Som det ble sagt over her på andre forum sånn som vw-audi forumet er det mye hyggeligere tone og ikke bare piss hele tiden fra noen få.

 

håper att det blir bedre tider her inne for dette er et potensielt VELDIGT bra forum,med medlemer på kryss av bilmerker.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette løser seg med toleranse fra fra brukerne og evnen til å ikke kommentere idiotiske enkeltposter fra suppegjøker som bare vil krangle.

 

Samtidig har vi utvidet Moderatorstaben en smule, slik at vi er flere som kan luke ut og fjerne unødvendig vås og krangling. Det har i perioder i sommer vært altfor mye å ta tak i for Crewet, men med den økte bemannningen er vi bedre rustet til å holde orden her.

 

Påpeker igjen at det er viktig at DERE som brukere benytter dere av "report this post" funksjonen om noen ikke oppfører seg.

 

Litt ydmykhet og folkeskikk burde vi alle hatt mer av ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er enig i et holdningsproblem har kommet her inne..

 

også krever noen deler av forumet litt bedre opprydding

 

penge delen vet jeg ikke...

 

er synd om du har noe bra å si eller vise, også vil mye færre se det forde de ser.. ahh penger.. drit i dette også lukker siden uten å lese noe...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med holdningsproblem er noe dritt! Er ikke særlig kult å legge ut en film fra for eksempel gatebil man har slitt med i timesvis for å få redigert ferdig, så når man legger den ut er 90% av tilbakemeldingene bare klaging:mad:

Men særlig alle små rasistiske komentarene som glipper ut hele tiden. Det er så vanvittig unødvendig!

 

Men det jeg prøver å si er at det hadde vert greit med litt ris for unødige kommentarer osv. uten å bli kastet ut fra forumet for godt. Men heller ute stengt for en uke osv. i steden for å bare få advarsler hele tiden, noe som jeg tror hjelper lite.

 

Jeg har jo ikke vert medlem så lenge akkurat, men nok til å få med med en god del dritt slenging...

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jeg helt enig. Det er jo greit med positive og negative komentarer, men jeg har intrykk av at det er veldig mye "slenge dritt bare for å slenge dritt" prat. Komentarer som "rævva filming!" osv. er jo bare unødvenig. Det går an å komme med råd og vink på en ok måte, mener jeg hvertfall:)

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er synd om du har noe bra å si eller vise, også vil mye færre se det forde de ser.. ahh penger.. drit i dette også lukker siden uten å lese noe... [/b]

 

man kan vel se slik på det at hvis noen ikke gidder å se på dette fordi det vil koste penger, er ikke disse nok intr i stoffet....? og da igjen vil det kanskje bli flere seriøse folk som virkelig bryr seg (misforstå meg rett nå da)? ikke vet jeg..

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår