Gå til innhold

Behandling av skinninteriør?

Ranger emnet


KaiFred

Anbefalte innlegg

Skinnseter trenger regelmessig behandlig...

 

Vil Anbefale deg Meguiars Leather Cleaner and Conditioner, fåes både i veskeform, samt servieter (ikke helt sikker på om de er kommet til norge enda)

 

Så lenge du er flink til å behandle regelmessig, er dette greit nok.

Men hvis det ikke er tatt på en stund, kan det hende det trengs litt sterkere midler til selve rensingen får så å smøre det godt inn igjen med cleaner/conditioner.

 

Håper dette hjalp deg litt, hvis ikke bare fyr løs igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnseter trenger regelmessig behandlig...

 

Vil Anbefale deg Meguiars Leather Cleaner and Conditioner, fåes både i veskeform, samt servieter (ikke helt sikker på om de er kommet til norge enda)

 

Så lenge du er flink til å behandle regelmessig, er dette greit nok.

Men hvis det ikke er tatt på en stund, kan det hende det trengs litt sterkere midler til selve rensingen får så å smøre det godt inn igjen med cleaner/conditioner.

 

Håper dette hjalp deg litt, hvis ikke bare fyr løs igjen.

 

Dette hjalp, får se om jeg finner nevnte middel.

 

Setene er knappe 14 dager gamle, så er vel fortsatt håp for de :P

 

Kai

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Drister meg til å låne denne tråden litt da jeg har et relatert spørsmål....

 

Når man polerer bilen så vet jo de aller fleste at man ikke skal gjøre det hvis det er kaldere enn....ikke midt i solen.... ikke ved høy luftfuktighet....osv. osv. Er det noen lignende "kriterier" når man skal shine opp skinninteriøret også, eller er det bare "å ture i vei" ?

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, ingen veldige "regler" du må følge, selv om det ikke er veldig lurt å drive ut i kuldegrader med dette...

Ville nok prøvd å få stått en plass der et iallefall var rundt 10grader elns... iomed du trenger å vaske/rense setene føre du behandler de, og slik er ikke digg å drive med når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår