oslo-gutt 10 Report post Posted February 16, 2007 Egenvekt: 1 226 kg. 2001 Opel Combo 1.7D jeg syns den er meget treig :D men den funker til jobben den skal. http://i163.photobucket.com/albums/t296/oslo-gutt87/109.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sæther Racing 10 Report post Posted February 19, 2007 ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oslo-gutt 10 Report post Posted February 19, 2007 hehe måtte bare legge ut bilde av den på opel forumet. var ikke no viktig :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 19, 2007 Fet da! hehe, Faren min har sånn også, med 66ville diesel hester uten turbo! Hei hvor det går! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oslo-gutt 10 Report post Posted February 20, 2007 hahahaha du mener det :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 20, 2007 hahahaha du mener det :P Værste er at han skal kjøre den til den har gått 1.000.000km, og han er rette typen til og gjøre noe sånt. Han mener at Isuzu Diesel motoren er udødelig!:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
oslo-gutt 10 Report post Posted February 21, 2007 ja folka på viking tipper den dør rundt 250000.km håper jeg får en landcruser eller noe da istede forfærdelig kjedlig bil. bruker lite disel da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bjelli 10 Report post Posted September 18, 2007 Hehe Opel combo 1.7D er udødelig! jeg har en slik 99 modell.. den stopper aldri! Men den bruker en del diesel da. rett under 1 liter per mil er mye til å være 1.7 liter.. Men noe av det bedre av kassebil å kjøre skal være helt klart! GO bil::) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeviGirl 10 Report post Posted October 2, 2007 Opel combo er da ikke noe å kimse av ;) Får en til januar, det er en staut og solid bil. Opel 1.3 turbo, med diesel. Kjører fett opp til hundre og litt over. Er ikke ute etter en racerbil,men den er allright til å kjøre dit jeg skal kjøre. Vil jeg kjøre ekstremt fort så kjører jeg en Saab 9.3, megarå ;) Men min fars. Opel combo er vanskelig å træsje, altså, en bra bil. Som folk sier når de hører hva slags bil jeg får "Postmann pat " bilen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristianO89 10 Report post Posted February 28, 2008 Værste er at han skal kjøre den til den har gått 1.000.000km, og han er rette typen til og gjøre noe sånt. Han mener at Isuzu Diesel motoren er udødelig!:D HYL! det er opel, sliter ikke de fleste allerede etter 200.000? >_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
turboascona 10 Report post Posted April 4, 2008 HYL! det er opel, sliter ikke de fleste allerede etter 200.000? >_< 2.0 8 v'ene er udødelig:D, Opel = kvalitet, !! =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauptmann 10 Report post Posted April 12, 2010 Jeg har akkurat kjøpt meg en 2008 1.7 CDTi - 101 hk i den lille tassen gir en temmelig kjekk kjøreopplevelse. Rett og slett gøy å kjøre den! Drar glatt til nesten 100 på tredjegiret, dro i 4de gir opp bakken fra Eikås ( for de som er kjente i Bergensområdet )og bare økte farten! Alt dette til koselige 0,52 pr mil :D Og nå har jeg kjøpt meg noen fete hjul også, 215/45 R17. Ganske stilig :D Quote Share this post Link to post Share on other sites