Gå til innhold

Fra fwd til Kvattroo.. Lar det seg gjøre?

Ranger emnet


komprakk

Anbefalte innlegg

Har en -87 100 som er dårlig til beins fra c-stolpen og bakover. Er det masse stress med å bygge om til quattro?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har kommet over en motor, kasse samt drivverk fra en quattro. Noen polakker har faktisk lagt det igjen i garasjen til onkel som de leide fram til jul. Bestandig artig å ta rydderunde etter at sånne folk har fått litt spillerom ;)

Rart, men det får no så være. Faktum er at jeg sitter her med en fwd som kunne vært quattro.. om det så er et reelt prosjekt :P

Noen tanker? Alle forslag/håning mottas med takk :blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Aha ett unntak til "regelen".

Er dette en fwd som er bygd om eller ? Spennende å se at det faktisk går ann

 

Bilen min er en ekte Frankenstein; to biler (en FWD og en Quattro) som ble kjørt til vrak da begge var så nye at ombyggingen lønte seg. På den måten fikk verkstedet én skikkelig bil ut av to verdiløse. Ombyggingen skal ha skjedd rundt 1988, visstnok på Dokka. Når bilen er innom verksted iblant blir det gjerne kommentert at arbeidet er skikkelig profft gjort. Som eier merker jeg at karosseriet virker stivere enn mange andre "originale".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er en ekte Frankenstein; to biler (en FWD og en Quattro) som ble kjørt til vrak da begge var så nye at ombyggingen lønte seg. På den måten fikk verkstedet én skikkelig bil ut av to verdiløse. Ombyggingen skal ha skjedd rundt 1988, visstnok på Dokka. Når bilen er innom verksted iblant blir det gjerne kommentert at arbeidet er skikkelig profft gjort. Som eier merker jeg at karosseriet virker stivere enn mange andre "originale".

 

Ja skal ikke se bort i fra at de har sveise litt ekstra her og der bare for at det skal holde :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår