Loppa Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Överladdaren Den videoen krever jeg utlevert til destruering. Den inneholder sensitivt materiale som kan være helseskadelig for de andre som er med på videoen dersom den skulle falle i gale hender! asshole Åja, stemmer det.... du ble en smule skjelven der ja,Quattro er til å kjøre fort med vet du. :D Filmen kommer en gang før vinteren i lengre og forbedret utgave ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Loppa Åja, stemmer det.... du ble en smule skjelven der ja,Quattro er til å kjøre fort med vet du. :D Filmen kommer en gang før vinteren i lengre og forbedret utgave ;) Ikke kom og påstå at du ikke ble litt klam i nevene da du så traktoren komme imot oss.....forøvrig var kjøringen et skoleeksempel på vinterkjøring med 4x4. Sitter gjerne på en tur til, men denne gangen vet jeg at du kan dine saker, det visste jeg ikke i vinter.....Neste gang skal jeg ikke sitte som dritten i midten og selen skal være på før vi kjører. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Överladdaren Var mye trafikk så det var vanskelig å holde høy hastighet lenge, og det bør jo nevnes at kewlar har et av norges tyngste høyreben.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D:D Grattis med ny bil!!!!!! (den høres chippad ut gitt.. kjørt nevnte bil uten chip, og ikke snakk om at den gjør så mye ;) ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Etter sjikane og forsøk på sverting fra VW-Audi mafiaen prøver jeg å styre tråden på rett spor igjen med et bilde til av bilen...... :D:D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 grattis med digg bil Överladdern! :D den ser så sportslig ut cupran.. iforhold til golf av samme årgang :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Grampulerer så mye Överladdaren, meget grom bil.. hehe.. Synd det er bakseter i den da (Jeg er bare misunnelig for jeg får aldri bakseter i min) .. hehe.. vel, nå var ikke meninga å kritisere da, krem bil da.. og for guds skyld, kjør pent i norge.. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Gratulerer med ny bil. De er fine, valget sto mellom en sånn og S3'en... Pga bensinforbruket mitt som ligger en 1l høyere enn ditt pr mil så burde jeg kanskje ha vært litt mer fornuftig.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Loppa Med den toppfarten ville jeg antatt at chipping allerede er utført på den vogna gitt ;) Grattis med fet vogn, må være med å teste en tur snart :) hmmm. 254 km/t jeg har en Chipa golf IV 150 tdi med ca 185 hk. når min var orginal så klarte min max 220 pga. da tok turtallsperra over.... med det kan jo være en annen utveksling på kassa. jeg tipper at den er chipa fra før. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg