454Chevelle Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei Jeg skal montere en Th-400 med 13" converter og jeg lurer på hvor mye olje jeg skal fylle i converteren før monterin..? Må jeg bolte converteren på flex plata før jeg setter på kassa, eller skal jeg sette på kassa med converter og så bolte converteren fast til flex plata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ha i noe olje, men det trenger jo ikke være så mye at det renner ut når du setter den i kassa...:D Converteren skal ALLTID stå i kassa.... Det siste du skal gjøre før kassa skal løftes opp: er å skli converteren ut fra kassa....2-3cm for så å dytte den inn igjen... du skal kjenne ett "klikk" eller "klonk" når Converteren streffer bunn og er på plass... Dette får du ikke til om du skrur den fast til fleksplata... Når kassa er skrudd til skal Converteren snurre fritt og det skal være plass mellom Converter og Fleksplate... Så da er det bare å snurre Converteren fram til skruehullene og bolte fast...! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
454Chevelle Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk for svar, er vel bra nokk med en liter olje eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk for svar, er vel bra nokk med en liter olje eller? Sikkert, men det er jo bare å helle inn å holde den sånn den skal stå.... Nesten så det renner ut , er sikkert bra. :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Men dobbelt sjekk at converteren er skikkelig inne i kassen dvs at den er i riktig inngrep med oljepumpen i kassen. Hvis du lyser med en lommelykt ved siden av inngående aksling ser du hvordan sporene skal passe sammen Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg