Gå til innhold

110 i 40sone

Ranger emnet


kiv_tuning

Anbefalte innlegg

Lagde denne tråden mest for å provosere. Hadde bare ca. 80km Å det var kompisen min so dro finger`n....

Blei ikke stoppa, de la seg ikke på hjul. De hadde aldri nådd meg igjen....:eek: :eek:

 

@lpher: Purken gir deg aldri forsprang for så å hente deg igjen. Hvis de hadde kommet hjem til meg etterpå. Hva så? De kan ikke bevise att jeg har kjørt.

 

Marius.R: Har du ikke hør om moped med takluke? Trodde du var ekspert på mopeder jeg??:rolleyes: :rolleyes:

 

Compom: Hvorfor ikke oppføre seg sånn? Tror du street-racing er noe bedre? 0-1000m forbi Jessheim ol. Barn ol. kan komme ut i veien selv om du ligger på E6`n vet du. Er ikke noe bedre å ha 200km i 90 sone en 110 i 40sone hvis du tror det.

 

Jostein: Det hadde vel vært tøft??:rolleyes:

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Lagde denne tråden mest for å provosere. Hadde bare ca. 80km Å det var kompisen min so dro finger`n....

Blei ikke stoppa, de la seg ikke på hjul. De hadde aldri nådd meg igjen....:eek: :eek:

 

Skal du unnskylde deg nå,fordi du skjønte dette var en håpløs skrytetråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Tror ikke jeg trenger å skryte så mye. Har jeg skryti noe før her på forumet? Har hatt lappen i snart 6 år nå. Har ikke vært innvolvert i noen ulykke,Som jeg har forårsaket. Kjører ca 80 000km i året i Oslo/akershus. Så jeg vil tro jeg ligger over gjennomsnittet:D :D :D Men det finnes jo oxo folk som har kjørt skadefritt i 30-40år oxo. Så tror ikke jeg er noen "saint" fordet..;) ;)

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blue pearl

Jøss, viste ikke at det var så mange moraliste her!

Tenk på det slik 110 i 40 sone er jo neste tre dobbling av farts grensen. Er det da no bedre å kjøre i 230-240 i en 80 sone som det er i Rælings tunellen, der er det jo mange som har kjørt mye fortere.:D :D

 

 

Greia er at hvis du driter deg ut i Rælingstunnelen i "mye fortere enn 240 :D :D :D " så ødelegger du i beste fall bare degselv, bilen og det som måtte stå langs kanten av tunnelen.

 

Dersom du driter deg ut i en 40 sone i 110 km/t så må du plukke pokémon-figurer og melketenner ut av grillen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår