JuB Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hei, var ute å kjørte litt i dag i det fantastiske deilig været på Sørlandet Men etter litt kjøring ga ikke dumpen fra seg noen "psssj" lyd lenger, men slapp ut gjennom luftfilter "wrc flapre lyd" fikk jeg da.. Kjørte forsiktig hjem, tok av dumpen gjorde den rein og blåste med trykkluft for å få bort skitten, dette hjalp ingenting, hjelper heller ikke om jeg strammer/slakker dumpen... Det er svakts vacuum til toppen av dumpen, vet ikke hvor mye vacuum det skal være der? Noen som vet hva som kan være galt? Er forresten en G60 med turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 kan være at det er vakum lekasje på dumpen, hadde det på en av de jeg hadde og da fungerer ikke dumpen. Usikker på hvordan du får tetta den, så det får noen andre svare på evnt ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Mener på det var den jeg kjøpte av corradonna? Eller hvertfall en her på forumet, så kanskje han kan hjelpe meg :) Kan ta bilder av den også i ettermiddag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 jeg har faktisk akkurat samme problemet med min. Jeg har en Collins sylinder forma dump,og på den er fjæra så stramm at jeg ikke klarer å presse den inn med fingeren en gang. har testa med en annen dump,og den funker... lurer på om det kan være fordi det er jævla kaldt her. rundt -15... JuB:har du testa med den blå dumpen som satt på bilden da du kjøpte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg får som sagt pressa inn stempelet, etter litt rens. Men før det var den litt trå, men fikk trykket den greit inn... Har ikke testa den blå enda, må teste til søndag, om formen er god ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 har du funnet ut hva som feilet vakuumet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Fungerer igjen nå, tror rett og slett det var for mye dritt i den, så hadde jeg strammet den for mye etter vasken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg