raz Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hei lurte på om noen kan ta for seg golfen min. Det jeg ønnsker er og se den med 2 forskjellige felger (16tommere) , usikkre på hvilken type jeg skal innvestere i. Jeg vill også sote sideruten fram like sort som den andre. Og hvordan det blir med m3 sideskjørtene. Allt i allt 2 bilder: begge bildene med m3skjørt og sota ruter, men forskjellige felger. ( bildene finnes neodover her) Håper noen kan hjelpe meg, setter stor pris på det.:peace: Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 ingen?? værsåsnill:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 please, TSW Venom var kult i nøyaktig 3 sekunder, i 1997.............. Less is more kler VW såååå mye bedre MO finnes det jo masse golfer som har. Søk litt på VW forum i England så finner du sikkert mange bilder Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 hehe..det va din mening...Ingen som kan modde litt?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 ingen`? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Tusen takk:D...dette ble jo brA...har du kanskje fått til og sottet på Azev A felger på den? sender med bildet Dette har vært til stor hjelp:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 takker,men har du fått til at bildet har blitt litt større...tusen takk... :thanks :thanks :thanks :thanks Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Trykk på bildet, vips, så blir det større. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe,føle mæ vælldi dom no:P :thanks Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 noen som har kan få felgene hvite? vurderer og kjøpe Azev A men så å pulverlakkere de hvite.. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hva med å greie å forestille seg noe selv? =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg