Aron88 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 ingen som kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jaja...fant feilen til slutt! relen hadde ryki på en eller annen måte..men nå kjører bilen kjempe fra og har ingen start problemer i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 supert:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor-hole Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 jaja...fant feilen til slutt!relen hadde ryki på en eller annen måte..men nå kjører bilen kjempe fra og har ingen start problemer i det hele tatt... Mulig at dette er et dumt spørsmål, men er alle releene like på Golf2, slik at dersom jeg mistenker feil på bensinpumpe releet så kan jeg prøve et av de andre på plassen til bensinpumpereleet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Mulig at dette er et dumt spørsmål, men er alle releene like på Golf2, slik at dersom jeg mistenker feil på bensinpumpe releet så kan jeg prøve et av de andre på plassen til bensinpumpereleet? De er ikke like nei. Hvis du mistenker feil på relèet så kan du holde en finger på det og vri på tenninga, relèet skal nå lage en klikkelyd når det slår inn, dette vil du føle med fingeren. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg