vx2go Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Legg det på FAQ på forumet her, sikkert flere som trenger dette om du finner det igjen. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Højre: "Stik til nye lygter -> Stik til gamle lygter 1 Fjernlys (Lilla/Sort) -> (4 Hvid/Gul) 2 Nærlys (Rød) -> (5 Gul/Hvid) 3 Positionslys (Lilla/Gul) -> (1 Grå/Rød) 4 Stel (Brun) -> (2 Brun) - Tågelys (ikke monteret i de nye lygter) -> (3 Grå/Grøn) 5 Lygtereguleringsmotor signal (sort ell. Hvid) -> (2 Brun/Hvid) Lygteregulerings stik 6 Lygtereguleringsmotor stel (Brun) -> (3 Brun/Blå) Lygteregulerings stik 7 Lygtereguleringsmotor +12V (Blå) -> (1 Gul/Hvid) Lygteregulerings stik 8 Monteres ikke" Venstre: "Stik til nye lygter -> Stik til gamle lygter 1 Fjernlys (Lilla/Sort) -> (4 Sort/Hvid) 2 Nærlys (Rød) -> (5 Gul/Sort) 3 Positionslys (Lilla/Gul) -> (1 Grå/Sort) 4 Stel (Brun) -> (2 Brun) - Tågelys (ikke monteret i de nye lygter) -> (3 Grå/Grøn) 5 Lygtereguleringsmotor signal (sort ell. Hvid) -> (2 Brun/Hvid) Lygteregulerings stik 6 Lygtereguleringsmotor stel (Brun) -> (3 Brun/Blå) Lygteregulerings stik 7 Lygtereguleringsmotor +12V (Blå) -> (1 Gul/Hvid) Lygteregulerings stik 8 Monteres ikke" Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Flotters :) La til link i FAQ tråden jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Husker det var en anne diskusjon som var på volvo hvor de anbefalte å legge inn et rele på fjernlyset for å få mer effekt. Kan være at dette er tiltenkt her også. Da et relé gir mer effekt til pæra. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Nja, et rele gir ikke nødvendigvis veldig mye ekstra effekt. Grunnen til at et rele kan gi bedre effekt er jo at spenningsfallet i ledningene fra releet er mindre enn i det orginale ledningsnettet pga. lengden. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Har byttet lyktene nå. Veldig fint! ;-) Men bare en "liten" detalj. ;-/( Jeg måtte ha rele likevel da, nå har jeg alle delene jeg trenger riktignok men problemet er bare hvordan man gjør det! Ingen som vet det vel? Har koblingsskjema men klarer ikke fordet. er ganske uerfaren på dette området! Noen som har gjort det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Det du må gjøre er å ta styrestrømmen fra fjernlyset og legge + til nærlyset. Tror det ligger forskjellige guider til ekstralys her på forumet. Blir akkuratt det samme bortsett fra hvor du trekker styrestrøm fra. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Så man må trekke kabler og sånn da!? hmm fikk ikke med dette fra quattroco! Hva slags kabler vil jeg trenge? Hvor/hva skal de kobles til/på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Dumt spørsmål egentlig! :drunk: Etter å ha montert lyktene lyser bare parklys når jeg har på kjørelysa og når jeg slår på hellysa, lyser de kun med en pære.(På hver side) Med andre ord, nærlysa lyser aldri! :angry: Dette betyr at jeg må ha et rele, ikke sant? Eller kan det være noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Høres ut som kobligsleif... Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Du skal ikke behøve noe relè . Sier meg enig med BadV12 , høres ut som en skikkelig koblingsleif.. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Du skal ikke behøve noe relè .Sier meg enig med BadV12 , høres ut som en skikkelig koblingsleif.. Hvordan kan dette skje da? Brukte koblingsskjemaet for stikkene som står over og de samsvarer med det jeg fikk fra quattroco også.:oohh Er det mulig å måle seg frem på noen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hvordan kan dette skje da? Brukte koblingsskjemaet for stikkene som står over og de samsvarer med det jeg fikk fra quattroco også.:oohh Er det mulig å måle seg frem på noen måte? :jackinbox: :win Eeendeliiig!! Der gikk det gitt! Alt virker som det skal! Det slo meg at det kunne være koblet feil inne i lykta og tror du ikke det var det da. "Gud Bedre" for noen xxx kinesiske idioter! (Eller hva det nå er som har laget disse lyktene!) Det var byttet om på en liten rød ledning til lysreguleringsmotoren og en større rød ledning til nærlyset! Jeg byttet om disse med litt knoting og vips så var alt som det skulle. Trenger ikke rele! Lyktene jeg har er av merket TYC og er kjøpt hos NBS. Så til dere som kjøper disse, må dere kanskje gjøre den samme ombyggingen for at det skal virke! Takk for hjelpen alle sammen, selv om jeg kom med løsningen selv!:thumb :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg og har TYC, men hadde ikke dette problemet dog. Er veldig fornøyd med lyktene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg og har TYC, men hadde ikke dette problemet dog. Er veldig fornøyd med lyktene:) Etter jeg har kjøpt facelift lyktene hva mer trenger jeg?? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg