Gå til innhold

Max Power #21

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Tenkte faktisk å være med på den denna gangen også:D Men nyhetsbreva er alltid så fucka hos meg, så kommer aldri linken opp til å lese i nettleseren opp..

Er'em fucka, sier du? Ikke bra! :rolleyes: Hvilken mail-leverandør har du?

 

Det er vel for mye å be om et bilblad uten damer. Skal jeg titte på damer velger jeg heller et blad fra hylla over...

Jeg kan ikke love at damene forsvinner dessverre, men jeg kan putte dem på de samme sidene hver måned så du vet hvilke sider du kan bla over? :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål på siden bare.

Hvilke krav må man oppfylle for å ha en minste mulighet til å begynne jobbe for bladet?

Vi har ingen faste stillinger ledige, men det er klart at vi alltid har bruk for frilansere av ulike slag. Om man kan skrive eller ta bilder (eller ja, takk - begge deler!) er det bare å slenge over en mail til meg så kikker jeg på det ;)

 

Espen

espen.skogen@maxpower.no

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'em fucka, sier du? Ikke bra! :rolleyes: Hvilken mail-leverandør har du?

 

Har ett slikt ett webhotell fra en eller annen leverandør, bruker SquirrelMail eller hva det nå heter til å lese e-post..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett slikt ett webhotell fra en eller annen leverandør, bruker SquirrelMail eller hva det nå heter til å lese e-post..

 

Vet at enkelte lesere har problemer med å vise mailene vi sender ut skikkelig, mailoppsettet er i kontinuerlig utvikling så vi får se hva som skjer frem til neste utsendelse :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår