espsko Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Heisann, Denne uka kom et nytt Max Power i butikkene: 200SX S13 med SR20-motor og hjemmelaget styling Lysets hastighet: Jon gikk mot strømmen på leting etter VTEC-nirvana med sin Civic Type-R... Vi pakka bilen og dro til Essen Motorshow i Tyskland Verdens råeste Saab? 802 hester og et hav av karbon - og svensk, selvfølgelig... Hvilke biler tenner damene på? Etter årevis med vill gjetting gikk vi vitenskapelig til verks for å finne svaret - med et infrarødt varmekamera! Norsk Toyota MR2 med 470 hk v/ 9.300 omdreininger! Alt om drifting! Dette må du huske på om du bygger driftebil... Kunsten å dra det langt: Audi A3 med styling til en kvart million... ...og takk for alle gode tips siden forrige måned, forresten! Et par av dem har allerede blitt brukt i de neste utgavene av bladet, så de som sendte dem til meg kan vente seg en overraskelse i posten pluss et års abonnement! Kjører selvfølgelig samme konkurranse denne gangen: Den som sender meg en bra tilbakemelding, et godt tips, en kul idé eller noe annet morsomt som kan brukes i bladet før den 1. mars får en overraskelse i posten pluss ett års gratis abonnement på Max Power! Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har kjøpt en del max power i det siste. Kudos for lite skrivefeil. Det samme kan jeg ikke si om Gatebil Magazine dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har kjøpt en del max power i det siste. Kudos for lite skrivefeil. Det samme kan jeg ikke si om Gatebil Magazine dessverre... Takktakk, vi leser da korrektur! ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Stor fan av dette bladet. Synes dog det er litt mye opphoret med. Finnes det ingen cleane biler på listen over biler som skal være med ? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Stor fan av dette bladet. Synes dog det er litt mye opphoret med. Finnes det ingen cleane biler på listen over biler som skal være med ? You just wait, vi har en del supercleane biler på gang fremover! ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg synes et godt tips er mer NORSKE biler og mer NORSKE damer, dog dere har blitt flinkere på det. Forøvrig er bladet mye bedre nå enn i starten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg har en kompis som bygger en "ok" SAAB ;) Du skal få tips i din retning snart Espen :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Den s13 var jo i Gatebil Magazine og da! synes de har litt for likt stoff de 2 Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Den s13 var jo i Gatebil Magazine og da! synes de har litt for likt stoff de 2 Jepp, det la vi merke til også... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Samma med Saaben og! Men jeg får da ikke gatebil i posten, så samma for meg:tannløs: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Minner forresten om leserundersøkelsen vår, klikk på "Leserundersøkelse" i menyen på http://www.maxpower.no om du har lest bladet. Alle som svarer er med i trekningen om fete premier! (Abonnementer, filmer +++) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Tenkte faktisk å være med på den denna gangen også:D Men nyhetsbreva er alltid så fucka hos meg, så kommer aldri linken opp til å lese i nettleseren opp.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Det er vel for mye å be om et bilblad uten damer. Skal jeg titte på damer velger jeg heller et blad fra hylla over... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det er vel for mye å be om middag uten regning. Skal jeg betale velger jeg heller å gå i banken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 You just wait, vi har en del supercleane biler på gang fremover! ;) Min? :D * haha * :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg