Gå til innhold

dysene åpner ikke på b230fk???

Ranger emnet


abarth racing

Anbefalte innlegg

Kva du har gjort får og få til att motoren?

Eg har bytta og justert reg reima, bytta gjivaren på sving hjulet. og bytta hjærna. og eg har justert gass spjelde, bare løsna det og stilt det innat, uten hell.. og eg får ingen feil koda...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kva du har gjort får og få til att motoren?

Eg har bytta og justert reg reima, bytta gjivaren på sving hjulet. og bytta hjærna. og eg har justert gass spjelde, bare løsna det og stilt det innat, uten hell.. og eg får ingen feil koda...

 

prøvd 3 forskjellige bensinhjerner. bytta hele lenettet til motoren og motorstyringa inni bilen, bytta noen releer og tenningsmodulen og måla med multimeter mellom nesten alt av ledninger... kan ikke skjønne hva som er feil? burde jo ha fyra lissom.

 

 

kan det være formotstandene? selv om jeg ikke har trua på d...??

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, korleis den stoppa da? eg ga full gass i en litt bratt oppover bakke mens motoren va kald.. eg skall garantere deg, er garantert en liten bagatell som du har oversett,, eg har trua på det. hehe.. :) e so jævla surt uten bil..

 

formotstanden er dum, eg finn ikkje den. de eg trur de kan være, er formotstanden, eller dysene rett og slett har brent opp. smelta fast. driv og leita etter nye og få prøvd det. eg skall sjå under insuget mitt en dag det er pluss grade og bilen tita framm fra snøven... er ikkje fristandes og stå ute og skru bil i 10minus...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, korleis den stoppa da? eg ga full gass i en litt bratt oppover bakke mens motoren va kald.. eg skall garantere deg, er garantert en liten bagatell som du har oversett,, eg har trua på det. hehe.. :) e so jævla surt uten bil..

 

formotstanden er dum, eg finn ikkje den. de eg trur de kan være, er formotstanden, eller dysene rett og slett har brent opp. smelta fast. driv og leita etter nye og få prøvd det. eg skall sjå under insuget mitt en dag det er pluss grade og bilen tita framm fra snøven... er ikkje fristandes og stå ute og skru bil i 10minus...

 

har ikke fått prøvd den enda siden jeg satt den i sjøl lissom...

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg snakka med han som monterte motoren min, og han skulle prøve og få tia til og ta seg ein tur og sjå på motoren min... :) sjå om eg får fyring da..

vist eg må kjøpe nye dyse, skall eg bare fleske til med s60 dyse? passa ikkje dei ganske rett nedi? og er bedre? eller ka dyser eg skall kjøpe?

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med s60 dysene får du vel brått for mye bensin om du ikke skal skifte masse anna å?

 

jeg har prøvd med andre dyser, men ikke formotstanden. finner ingen som jeg kan låne av, å den koster jo 1100 ny så.

 

har du prøvd å måle i kontaktene til dysene da? så du får pluss å gjord signal?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med s60 dysene får du vel brått for mye bensin om du ikke skal skifte masse anna å?

 

jeg har prøvd med andre dyser, men ikke formotstanden. finner ingen som jeg kan låne av, å den koster jo 1100 ny så.

 

har du prøvd å måle i kontaktene til dysene da? så du får pluss å gjord signal?

 

 

nei fy faen, kosta den dee?????? :uhhmmwhat?: :eek: :fire: :sick :scared sa`t`an (frittvilt) hehe lol

nei, eg er ikkje dyse-eletrikar..hehe..:)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den funka før i følge skroten jeg kjøpte den på. men jeg har aldrig prøvd den. akkuratt satt den i... ja har satt inn chip for å fjerne sperra ja.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår