Steinbra Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Heisann. Har ein Golf gti v8 96 mod. Vil trekke ein strømkabel fra motorrommet og bakover... men veit ikkje korleis eg kjem videre fra motor rommet. Det er eit lite hull i "skilleveggen" frå motorrommet, men kjem ikkje fram innanifrå i bilen.... Må eg skru av alle dekslene inne i bilen eller korleis gjer eg dette??? Har tatt av ein del deksler, men bak dekslene var det lukka med ein slags grå isolasjon eller noko... då tørte eg ikkje å fikle meir... Nokon som har peiling og tips? Siter VW Golf IV GTI Exclusive 1999 BMW 520 (lånebil) 1991 VW Golf III GTI 2.0 8v 1996 (vrak) VW Golf III GL 1.8 1994 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Strømkabelen går gjennom det hullet uansett. Du har vel egentlig to hull der som kan brukes, men det øverste er lettest å komme til. Dekselet under rattet må av, men det skjønner du vel... Da er det bare å sette i gang å trekke kabelen gjennom gummigjennomgangen. Hvor kabelen kommer merker du. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 yupp et lite snitt i den gummien i torpedoveggen gjør susen.. anbefaler å dytte kabeln fra motorrommet og inn i kupeen ikke omvendt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbra Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk for tips... ska prøve meg fram litt til.. Siter VW Golf IV GTI Exclusive 1999 BMW 520 (lånebil) 1991 VW Golf III GTI 2.0 8v 1996 (vrak) VW Golf III GL 1.8 1994 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg