PerryZaphire Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 http://videos.streetfire.net/hottestvideos/2/d09cd821-6e4c-40dc-a46d-9578f042a005.htm Er så morro atte :thanks Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 f20c + ITB = winner! Sattan for en lyyyyd. :D Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Å fy feite for en lyd... Ble helt satt ut når han filmet gasspjeldene og nappa litt i gassvaieren. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Lurer på hva naboene syns om han der karen :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser ut som det går så jævlig dårlig, bare en masse lyd og ikke noe fart. Men mulig at filmen viser litt feil Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Syns det blir litt for mye omdreininger iforhold til fart.. høres jo ut som han kommer i 200 forbi kamera... Men ellers, klart det var digg lyd. EDIT: DER kom du meg i forkjøpet Kverna:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 helt sjuk lyd^^ hva står ITB for? og kommer det ikke jævlig mye dritt inn i motoren uten luft filter? insuget er jo åpent så.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jævli rå bil, ITB står vel for "individual throttle bodies" hvis jeg ikke tar feil. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jævli rå bil, ITB står vel for "individual throttle bodies" hvis jeg ikke tar feil. Stemmer det :) :titties: :titties: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jævli rå bil, ITB står vel for "individual throttle bodies" hvis jeg ikke tar feil. å det betyr at...? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 å det betyr at...? Hva tror du? ;) Ett gasspjeld pr. sylinder, altså individuelle gasspjeld. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Om jeg ikke husker helt galt er det der Pacman sin, og den går vel antakeligvis like bra som en bil med under 240WHP og rundt 1200 kilo skal gå. Litt hjelp er det å finne i den tettstega girkassa og den lavutveksla differensialen, men en hel del av dét tar man inn igjen med de mye-tyngre-enn-hva-de-trenger-å-være hjula (protip: det står ikke brede 18-tommere på den bilen for at den skal ha bra rettlinjeaksellerasjon). Jeg bare nevner det åpenbare her, siden noen ser ut til å misse poenget med dette bygget fullstendig. Skal man være værst på dragstripa/lyskrysset stiller man ikke opp med noen klen N/A toliter i en såpass tung bil (jeg synes alt over tonnet er tyngre enn hva det trenger å være, Red. Anm.). Fra hva jeg husker av tråden på S2KI er denne bygget sånn som den er bygget for å være moderat underholdene på gata og ikke så helt dum på road coarses og autocross-events; dragging er ikke idéen med akkurat denne her. Er det dét man er ute etter er man bedre tjent med enten turbokonvertering, som gir GRYMT flere hester per krone, eller rett og slett en helt annen vogn til utgangspunkt (les: I USA betyr dette ofte enten DSM's, Domestics eller en eller annen nedstrippa Civic hatchback. Her til lands? 240, da vel!). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Om jeg ikke husker helt galt er det der Pacman sin, og den går vel antakeligvis like bra som en bil med under 240WHP og rundt 1200 kilo skal gå. Litt hjelp er det å finne i den tettstega girkassa og den lavutveksla differensialen, men en hel del av dét tar man inn igjen med de mye-tyngre-enn-hva-de-trenger-å-være hjula (protip: det står ikke brede 18-tommere på den bilen for at den skal ha bra rettlinjeaksellerasjon). Jeg bare nevner det åpenbare her, siden noen ser ut til å misse poenget med dette bygget fullstendig. Skal man være værst på dragstripa/lyskrysset stiller man ikke opp med noen klen N/A toliter i en såpass tung bil (jeg synes alt over tonnet er tyngre enn hva det trenger å være, Red. Anm.). Fra hva jeg husker av tråden på S2KI er denne bygget sånn som den er bygget for å være moderat underholdene på gata og ikke så helt dum på road coarses og autocross-events; dragging er ikke idéen med akkurat denne her. Er det dét man er ute etter er man bedre tjent med enten turbokonvertering, som gir GRYMT flere hester per krone, eller rett og slett en helt annen vogn til utgangspunkt (les: I USA betyr dette ofte enten DSM's, Domestics eller en eller annen nedstrippa Civic hatchback. Her til lands? 240, da vel!). 2JZ singelturbo f.eks :D så en film om ett lite firma over dammen som dreiv med det... RÅTT Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Er faktisk et par firma i USA som har spesialisért seg på å sette 2JZ-GTE-motorer inn i S2000. Med noe sånt på plass knuser man originaldiffer/stikkakslinger på rekke og rad, så de fleste som går for big power ender ofte opp med en diff fra Nissan og noe passende akslinger. Det finnes allerede kits der ute for å gjøre denne jobben så nært "Bolt-On" som det er mulig å komme. Men dette er OT? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Å fy feite for en lyd...Ble helt satt ut når han filmet gasspjeldene og nappa litt i gassvaieren. x2 minnet meg nesten litt om 2 doble weber;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg