MaDDoG Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Det er fler med slitne audier her.. men oppbygging av den pågår i skrivende stund Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 At Audien ser litt herpa ut skal være helt sikkert, men prosjektbiler bruker å være slik. Innkjøpt for en slikk og ingenting, som så fikses og påkostes astronomiske summer. Siden Audien også har firehjulsdrift er det jo heller ikke totalt bortkastet å trimme den, imotsetning til Hondaen min... MaDDoG: Kjempeflott prosjekt! Du må gjerne holde oss oppdatert med bilder og slikt i en egen tråd ;) RDL: Du vil antakeligvis aldri si noe fint om noe andre har likevel. MAGUN: Det hadde vært kjekt å få noen "in action"-bilder, men jeg var helt alene der oppe og tok bildene. Men til vinteren lover jeg dere at det skal komme både film og bilder av Audien med bredsiden i fartsretningen! Har ingen anelse om hvilken front det er. Panseret har begynt å ruste litt under lakken, så det kan se ut som om den grillen bare er sveiset på det originale panseret. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Det var ikke mening å søpple ned tråden din, men skulle bare vise at det var fler av oss.. Hvilken moddel er det du har forresten?? synes det er litt vanskelig å anslå alderen, men er det 85 sånn som min? Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 MaDDoG: Jeg mente ikke at du ikke skulle skrive om bilen din i min tråd, (jeg uttrykte meg kanskje littegranne vagt) men opprette en ny en der du fyller på med bilder og info og alt som hører et bilprosjekt til! Er kjempegøy å lese om, nemlig! Audien min er en Type 85, 1985-modell. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ikke for å ødelegge tråden men... Tok litt bilder av Audien i helga Audi 90Q Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by mk1GTI Ikke for å ødelegge tråden men... Tok litt bilder av Audien i helga Audi 90Q Mange tøffe bilder der ja.. Hehe.. det er å få kjørt audien langt opp i sanda;) les et par tips i denne tråden her og du får enda feetere bilder.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=14672&goto=newpost mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 mk1GTI: Herregud for en nydelig bil! Få mere info om den da! Hvor mye skal du eventuelt ha for den? EDIT: Nydelige bilder, forresten! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Nøyaktig slik som den på det "ekte" bildet. Prøvde å Photoshoppe min, men det ble bare sånn halvbra. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Photoshoppet min: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Interiøret var jo så som så, er jo bare småfiks, og det samme kan man vel si om bilens utseende også.. trenger litt småfiks, men det var en pen bil.. om man fikser den Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 hvor er lyktene ??!!! ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 MaDDoG: Hehe, lyktene ble muligens litt for mye av det gode, eller kanskje ikke? Bilen er ikke påbegynt bygget ennå, så mye kan skje :) Flasher: Hele bilen trenger litt småfiks, men det kommer, det kommer! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 hvorfor kjøre bilen oppi en diger grushaug for å ta bilder? gjør det seg ikke mye bedre på asfalt / gress ? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Gå inn på denne siden å se på bilen til en kompis http://www.vigenracing.com/ Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 benredik: fordi omgivelsene illustrerer råskap og villhet, i likhet med bilen min ;) Pluss at man foter bilen der den brukes, og jeg kunne godt tenkt meg å ligge på breisladd der oppe i grustaket! RS2: Har sett den siden, og beundrer bygget hans i meget stor grad! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg