Marq_ Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 væææær så snill og IKKE kjøp det kittet. få tak i orginale bettar istedenfor. ser alltid mye bedre ut. bilen får mere helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 vel, vi får se, har en artig vri på baklampene på bilen, bag luka skal være avtagbar på toppen, delt i to, så hele ræva er helsveist. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Dagens jobb. forstilling og takluke samt masse clips og slanger... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 så.. når kommer denne utenlandske motorn i havn a? hehe:D -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 tom ole snakke noe om oktober. så frem til da skal karosseriet få litt arbeide ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 all right hehe, da får du bare stroppe fast børsa på henger å komme nedover da;) så får vi lurt den neddi -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 det skal jeg gjøre scrat, bare få motoren først. Bakstillingen ramlet i gulvet i går, så da sendes det snart på sandblåsning. bilder kommer [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Spennende prosjekt! Jeg ville nok ikke kjøpt det realcar kittet!!! Ødela hele stemningen når du la opp det bildet med det kittet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 nei, vi får se, mulig det bare blir vanlig 940 front. har fått addon sideskjørt nå... Bakstillingen er nede : Bremse veske vil man ikke ha på gulvet..... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg ville kjørt med addon på den jeg... Ser sånn passelig sleeper aktig ut, med styling blir det litt vel mye "se-på-mej". Blir nok bra detta når du blir ferdig... Funnet ut åssen bakstilling du skal kjøre med? Og har du satt noen deadline? 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 bakstillingen er litt uviss, mulig jeg skal få hjelp til 4 link, må høre med noen kjentfolk først. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Dagens arbeid, jeg HATER asfaltmatter!! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Asfaltmatter som er så KOS da! [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 asfalt matter er kos:) tror jeg har fjærna rund 500 sånne matter nå !!! men er jo fremskritt her ser jeg:) når/hvor skal du blåse bilen?? drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg