Nitrofish Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Volkswagen Racing har bestemt seg for å satse på rally, og har derfor innhentet tidligere kolleger fra Audis motorsportdivisjon, omsider kom de fram til resultatet; Sport Passaten: http://www.thetuning.ru/wp-content/uploads/2006/06/passat_break.jpg Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 lol! xD pen var den jo ikke akkurat da men.. ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Tror dette forumet trenger en "Tilfeldige Tanker"-tråd.. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 det første som slo meg var dårlig photoshop:partyon: Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det første som slo meg var dårlig photoshop:partyon: X2 Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Super tråd, er bare dumt Nitrofish ikke klarte å finne en passende topic, men man kan vel ikke forvente bedre av en som kjører Sierra og Volvo. (alle volvo og sierra fans, prøv å ta dette inlegget med like stor seriøsitet som trådstartes inlegg) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ehh... ? Tar dere virkelig slike greier seriøst? Det der er jo en egen greie der ute. Det sitter folk som ikke gjør annet enn å xx'e bilene til folk. ;) Kilde: http://www.photoshopchop.com/forum/showthread.php?p=91712 Hmm, det heter ikke å "toone" en bil tror jeg. Fant bare vanlige "tegna" biler da. Hva heter den genren igjen? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Dårlig photoshoparbeid er jo forsåvidt sant, men vi får vel ikke være for harde med noen stakkars østeuropeere...plutselig finner de det for godt å faktisk bygge denne saken, helst på chassi fra lada niva eller noe.... Super tråd, er bare dumt Nitrofish ikke klarte å finne en passende topic, men man kan vel ikke forvente bedre av en som kjører Sierra og Volvo. Det med topicen skjønte jeg ikke, men er fullstendig inneforstått med det at en som (desverre) er eier av både 240 og sierra ikke har så mye en skulle sagt, og må også inneha en enorm mengde selvironi:D (alle volvo og sierra fans, prøv å ta dette inlegget med like stor seriøsitet som trådstartes inlegg) jeg tar hverfall meg aldri nær av noen som frivillig kjører gamle VAG produkter; -jeg synes altfor synd på de til det;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Kunne vel kanskje funnet en mere passende titel som: Ny Vw passat, mindre bil for penga osv. Den passaten hadde i alle fall ikke noe med Rally å gjøre. jeg tar hverfall meg aldri nær av noen som frivillig kjører gamle VAG produkter; -jeg synes altfor synd på de til det Er bra du ikke gjør det, er tydelig vis ikke bare jeg som er slik. Er værre med sierra og volvo gutta. uff tror jeg blir dårlig her jeg sitter:sombrero: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 den var noe kort ja ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kunne vel kanskje funnet en mere passende titel som: Ny Vw passat, mindre bil for penga osv. Den passaten hadde i alle fall ikke noe med Rally å gjøre. Hehehe, klart jeg kunne skrevet "mindre bil for penga" (mindre spennende bil for penga får du vel kanskje ikke), "familiestasjonsvogn for barnløse" eller noe annet tørt. Det var allikevel en annen ide som slo meg først; mistenkte at poenget sikkert ikke ble oppfattet av alle, (skulle tro at en audifanatiker kanskje fikk det med seg) men når jeg ga bilen et kallenavn som "Sport Passat", hintet jeg til en slående likhet med en 20 år gammel bil fra samme firmagruppe; et 80-tallsikon som i aller høyeste grad har med rally å gjøre...;) Hva gjelder "sierra-" og "volvogutta" (der henholdsvis: universalt senkesett har artikkelnummer "Best Tools AG115D", og wunderbaumeimen kan kjennes fra pynteblomstene ved gravstøtta) er vel en ganske annen diskusjon, på samme måte som "granadafolket" (sa noen leopardinteriør og laksetrapp?), og "einserkara" (brukte 25k på stygge felger, så hadde ikke råd til breie nok dekk å ha på de) ;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Nå ble jeg igrunn litt skuffet... :( Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Auditq, du ble kanskje missfornøyd men her er noen gamle nyheter ;) Her er nye Vw Polo S2000 under Rally Sasol med . 2liters sugemotor på 280hk, 4x4. Ble kjørt under Sasol rally ifjor i Zimbawe, Afrika. Bilen er enda i utviklingsfasen CalibR... Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk CalibR :cheers: Humøret ble bedre nå :hailvw Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er ikke det der en gammel S1600 CalibR?? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg