Colli Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Her en dag da jeg skulle kjøre av gårde, så virket ikke vindusviskerne eller hornet mitt. Det var sikringen som var gått. Jeg hev i en ny, og den gikk... I dag prøvde jeg å koble fra viskermotor, viskerrelè (det under fotplaten), viskerbryteren og hornet. Sikringen gikk likevel... Er det noen som har noen tips? Jeg har en ting igjen jeg skal prøve, og det er å koble fra den pumpen til spylervæsken. Jeg har et håp om at det IKKE er ledningsbrudd et sted i den kretsen, det blir et helvete. Takker for alle svar! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ingen som kan hjelpe meg? :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Sett en spiker istedet for sikringa å se hvor det ryker hen... Der det ryker, har du feilen.. :P Nei, litt tulling må vel til.. :b hadde ca samme problemet med min bil, å da var det ledningsbrudd under panseret.. Der hvor alle ledningene kommer ut i torpedoveggen.. Hadde gnegd av isolasjonen å lå mot jord. Sjekk der. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Sett en spiker istedet for sikringa å se hvor det ryker hen... Der det ryker, har du feilen.. :P Nei, litt tulling må vel til.. :b hadde ca samme problemet med min bil, å da var det ledningsbrudd under panseret.. Der hvor alle ledningene kommer ut i torpedoveggen.. Hadde gnegd av isolasjonen å lå mot jord. Sjekk der. Den løsningen din spøkte en annen med også! ;) Skal sjekke der med torpedoveggen i morgen, må bare demontere og rydde litt først. Er så kjipt å være uten bil! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 kan være noe så enkelt som at noe ligger inntil ved sikringsboksen! Var sånn på min! bare å måle kretsen da eventuelt og sjekke hvem det er brudd i! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Mener vi/jeg sjekket at det ikke lå noe inntil den sikringen der, kabelskoen var grei og alt... Men kan selvfølgelig sjekke det igjen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hvis ledningen ligger mot karossen i f.eks torpedoveggen, kan du ta et multimeter å sette det på pipefunksjon. Ta ene ledningen mot der hvor den går inn på sikringen å den andre på et godt jordingspunkt i karossen. Piper det da, har du kortslutning pga avgnegd isolasjon etc... Sånn jeg gikk frem for å finne min feil... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Takk for tips esbandos, skal prøve å få gjort litt med bilen i morgen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Problemet er fikset, måtte rive ut halve bilen og rydde litt i ledningene. Var nok noe kortslutning. Håper det ikke skjer igjen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Her en dag da jeg skulle kjøre av gårde, så virket ikke vindusviskerne eller hornet mitt. Det var sikringen som var gått. Jeg hev i en ny, og den gikk... I dag prøvde jeg å koble fra viskermotor, viskerrelè (det under fotplaten), viskerbryteren og hornet. Sikringen gikk likevel... Er det noen som har noen tips? Jeg har en ting igjen jeg skal prøve, og det er å koble fra den pumpen til spylervæsken. Jeg har et håp om at det IKKE er ledningsbrudd et sted i den kretsen, det blir et helvete. Takker for alle svar! :) jasså ja?? koblet DU ut viskermotoren?!?! give me some creds man :hvaskjera :thanks :boxers Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Stemmer det, du koblet den ut. Du løste likevel ikke problemet mitt. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg