245tic Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Det gjør seg veldig med senk ja :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Haha, grisefett! Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Takk for det! :) Bilen er nok litt for lav.. :P går faktisk greit i oslo, men igår måtte det ene tåkelyset mitt takke for seg. Kjørte over tbaneskinna ved slemdal, og ja... la oss si at tåkelyset ligger igjen ;) hehe. Men det går akkurat, men pinnene til tåkelysa som gikk nedover subber. Så jeg får ta av de og finne noen nye :) Blir moro og få på ei snurre i vinter :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Altfor høy i mine øya Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Skjer ikke stort før snøen laver ned.. da blir det vinterlagring og lakkering av nye deler, motormekk osv :) Vært en del RC kjøring i det siste, og da måtte jeg jo ha med "Pit-stop" bilen min! :) hehe.. genialt og stå bak på hattehylla med bil, lader, fuel, cola, etc. Varme, musikk og alt jeg trenger :) Litt høststemning med dette bildet som jeg likte.. :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg