soNiXx Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 (endret) Bil: Nissan N15 Almera Årsmodell: 1998 Motor: GA16DE ------------ Dette er gjort med bilen Interiør: * Lakkert interiør i sølv * Lakkert interiør-lister * MOMO Belteputer * Nye lister og skiold ICE: * BOSS VES3434 Headunit * BOSS DRS244 6.5" Høyttalere bak * 2x Xplod bassere i 40l lukket kasse * JBL GTO 6040 Forsterker Motor: * Blankpolert toppdeksel * Blankpolert Manifold + deksel * Pipercross silikonoverganger * Pipercross kaldluftsrør + filter * Ukjent Åndingsfilter * Fjernet rust fra bunnplata + batteriplata * Lakkert detaljer i rødt Eksteriør: * Dekor fra :: K U R S I V :: * TenzoR Vindusvisker "vinger" * Polert bilen (aldri gjort siden 1998) * JOY Frontfanger * JOY Bakfanger * Universale sideskjørt av et slag... * Nissan Sentra Angeleyes * Nissan Sentra Crome grill * Hvite blinklys Dette er ventet i posten: * H&R Senkefjerer (35/45) * FOX Catback 2.25" Effektanlegg (men lurer på og droppe katalysatoren). * MOMO Gulvmatter * MOMO 4p. Belter * Hvite blinkerser * Shark-fin Antenne Fremtidige planer * Felger (17") * Nytt ratt, + div. Interiør * Kammer * Og ellers andre ting som jeg finner ut av at jeg vil få montert. Som dere sikkert ser, så er alt av "dritt-jobber" gjort. Venter bare på og få montert det siste av godsakene nå. Sitter og leter etter felger nå as we speak (4x100). Så hvordan felger det blir forblir en hemmerlighet.. tar det som det kommer ;) Her er noen bilder av bilen, slik den så ut når jeg starta og etter som vi har jobba med den... Holder tråden oppdatert etter som tiden går og deler kommer inn ;) Og jeg BEKLAGER at bilen atm står på vinterhjul.. hjulkapsler er ikke mye morro.. men bilen må brukes.. har forøvrig mista en hjulkapsel bak, som dere sikkert ser på bildene litt fremover.. Morro og sladde litt, helt til ting detter av :hvaskjera Filter og slikt på plass: Før og etter polering: Og et lite bilde baki.. Det kommer en stor update så fort jeg starter og montere litt mer deler. Prøver på og starte og montere stoler, lykter, senkesett og eksos allerede til Søndagen, så kommer en update da. Stylinga blir sendt til lakkering til Mandag, så blir litt mer update når den tid kommer :) Endret August 21, 2009 av soNiXx Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 mistenker at dette blir bra jeg. ;) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hmm.. Hva er killswitchene til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Bryter til Forstærker (signalkabelen). og den andre er ikke i bruk.. for nå ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Oki. Hadde bryter til det i dashbordet selv på golfen jeg hadde pga kassett/cd-skifter som egentlig ikke hadde utgang til forsterker :).. Funker greit.. Men liker det jeg ser :).. keep it up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Slik det ligger an nå, blir det nytt bagasjerom, med 2x 12" subber, og nytt gulv og vegger, innfelt med plexiglass og slikt :). Mer bilder og stuff kommer. Skal forøvrig hente delene til Lørdag, så blir morro og se :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 oh fy faen dette er som å se Fashen begynne på nytt igjen! Gutta.... søk på forumet! Les om andres prosjekt almera... Lær av dems feil...... gi opp:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 du er så hyggelig du sugekopp.. Tenk om alle skulle sagt det de mente om bilen din:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sugekopp: Nå har det seg slik at jeg har kjøpt Styling, lykter, grill +++ deler av Bjørnar, siden han måtte selge almeraen sin. Han solgte det til meg for en god pris, så han kan se en ny almera bygge seg videre på et godt grunnlag. Har fått gjort litt mer :) Stylinga er henta. Morsom tur tilbake fra Oslo.. Pumpestikk-lars, Homsemusikk med gitarkameratene på hjemveien, og stappfull bil... kunne ikke blitt bedre :P Anlegg montert (NB) Skal trekke om til sort baki... :) Og for ikke glemme grillen + De nye Angel-Eyes lyktene :). Kommer snart bilder av stylinga og slikt også :) - Hans Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har nå fått levert stylinga til lakkereren. Alt vil bli pusset opp, med ny glassfiber der hvor det er sprukket, stivet opp med plater som popnagles i bunn av fangere, mye filler og sparkel, pluss og gjevne det hele ut. Kommer fler bilder når det blir montert :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Du har tråd her å du altså Hannye! :P You go mate! Fått deg blinkers enda? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hakke sett noe i postkassa ennå nei ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Beklager litt tregt svar. Her er updaten! :) Det som er montert nå er: * Hvite blinklys * Frontfanger * Sideskjørter * Bakfanger * Pakninger Her er det noen bilder :) ilDuce poserer villig :) Felger skal hentes neste uke. Blir sorte felger. Må bare finne et sett jeg liker :) Også kommer det ei vinge på plass fra broderbilen til Almeraen, samt et nytt panser etterhvert også.. :) Thats about it for now :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Nye bilder :) Akkurat ute og tatt dem.. håper de faller i smak :) Resten av delene.. Eksos, fjærer, ICC'en og ny antenne etc blir montert i ferien... samt trekke om bagasjerommet/anlegget i sort filt + montere diverse lys, etc under plexiglass. Here it goes :) Og noen før og etter bilder :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Liten oppdatering! Venter deler iløpet av uka. Mulig det blir montert i slutten av påskeferien om jeg er heldig.. Ellers har jeg fått ordnet nye stoler, og litt interiør-snas. Så skal jeg få montert gitter i frontfangeren, og gå over noen detaljer som jeg skal endre på. Baksetene og sideveggene etc skal trekkes om i skinn i sommer. Satser på at det blir andre boller til den tid. Valg av felger er ennå ikke satt, men de er på plass til Japsetreffet. Holder også på med en In-Car Computer, og USB Consult, etc. Er litt og gjøre, men skal få det gjort. Bilen skal forøvrig dekoreres i Morgen. Mer om dette kommer da :) Bilde av stolene, og noen bilder slik den ser ut nå. Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg