Cordoba dude Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Okay, har forstått såpass at desto større antall " man har, desto fetere ser det ut, og desto verre er d å kjøre på ved eksempelvis dårlig asfalt, grusvei osv... men d er jo så mye rare tall på felgprodusentens sider? skal ha meg alu til sommerhjula nå, og lurer på hva eg skal se etter... Bilen ruller på 13" stål nå. ser på div nettsider at bilen tåler 13-17, så tenkte egentlig å satse på 15", MEN bør ET være høy eller lav? hvilken av disse eksempel er "gøyest"? Felg 1 Dimensjon: 6.5x15 4x100 ET: 37.00 NAVHULL: 72 Dekk dim: 185/55R15, 195/50R15 Felg 2 Dimensjon: 6.0x15 4x100 ET: 38.00 NAVHULL: 63 Dekk dim: 185/55R15, 195/50R15 og hvilket av de 2 alternative dekk dim gjør best utsende på bilen? hva betyr navhjul? Hjulbuene mine er romslige, så har plass til meget brede bakdekk, men hvordan er reglene for brede bakdekk, og smale framme? Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 ET er innpresset på felgen din å jo lavere tall jo lengre ut mot skjermen ligger felgen, dette kommer annpå felgen hvor mye innpress du kan ha.. Så alternativene dine kan se veldig bra ut begge to.. Ville nok gått for 195/45R16 Hjul størrelse på samme aksel skal være likt. Navhull er jeg ikke helt 110% sikker på men mener det er hullet i senter på felgen din, hvor du har sentrerings ringen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har du lest gjennom det som står om dekk og felg her? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134588 Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.