bjirn Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det var etter en fyr hadde prøvekjørt den :) Han kom i en volvo med v8, så han er vel vant til å kjøre litt hardt :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Er det mye bensin på tanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sånn ca 10 liter... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sitat Originally posted by bjirn Masse finfine damer der... Bare ikke de du finner :P da e nett dar du tar feil vættu :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sitat Originally posted by Lethal hehe.. Denne er selvfølgelig kjørt vedlig pent og alldri blitt "raca" med.. Sjekk den varme lufta fra potta og bremseskivene;) :cool: -Lethal syns nesten det ser ut som det er en fettflekk eller noe på linsa til kameraet jeg men ;P jeg er foresten int i bilen.. men er redd det er litt langt å hente :/ Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Ta den på henger da :cool: Men er ingen hast, tror ikke bilen skal noen plass :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Sitat Originally posted by HeliosGTI16v syns nesten det ser ut som det er en fettflekk eller noe på linsa til kameraet jeg men ;P jeg er foresten int i bilen.. men er redd det er litt langt å hente :/ sku du sagt før helje.. :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Sitat Originally posted by Børnerud'n sku du sagt før helje.. :D Helje?? hva skulle jeg sagt før? heh.. fett på linsa? eller at jeg syns det er langt å hente'n? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Sitat Originally posted by HeliosGTI16v Helje?? hva skulle jeg sagt før? heh.. fett på linsa? eller at jeg syns det er langt å hente'n? kunne kjørt den ned då :) va på hamar i helje Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 O OP OPP OPPO OPPOP OPPOPP OPP OPP OPP OPP OPP Skroter den til helgen om ingen vil ha den... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Ned Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 strrrrrrrike 1 2 3 og ut bakdøre me'an? Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 O OP OPP OOPP OOOOPP OOOOOPP OPP OPP OPP OPP MaSsEbRaDeLeRDeNhArStRøKeNtInTeRrIøR! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Henter den for 1000,- Da slipper du vente 2-3 måneder på og få penger fra skrapen.. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Neitakk, jeg tar heller vrakpanten da... Er ikke i SÅ pengenød... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg