bjirn Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 1987-modell, rullet 178k. rundt 55-60-65 ville sjøhester. Artig bil som det ikke er noe særlig med tull med. Den har en del rust, og trenger en overhaling. Noen feil har den og: Den lekker helt fremme i coupeen, ned i hanskerommet. Den lekker frostvæske. Den lekker også olje, tror jeg. Og potten mangler en gummi-sak under. Det er et par andre ting som jeg ikke kommer på også. EU-ok til november tror jeg. Selges til høyestbydende over vrakpant. Bilen står i Knarvik utenfor Bergen. Bilder: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Ingen som vil ha en slik feeet bil? Komigjen!!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 sinnsyk bil! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Komigjen! Kjøper dere nå, skal dere få en 1,5l cola på kjøpet!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InF Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 hehe Det var en nice one ;P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Opp! Kom igjen, det må være NOEN som vil ha den! Det er gode dekk på den, og om ikke noe annet er den en meget god delebil! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Har lyst på den men bor ved bodø så d blir jo litt transportproblemer...... Transporten kommer til å koste mer enn bilen:D :D :D :D :D Noen gode ideer?? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 ta deg to uker og kjør den opp :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 gjer deg 10 kr for den 1 1/2litern.. :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 ...Og 1500 for polioen? :) Komigjen, du trenger en konebil :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by bjirn ...Og 1500 for polioen? :) Komigjen, du trenger en konebil :) sånn i tilfelle eg sku finna ei, meina du? :D Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by Børnerud'n sånn i tilfelle eg sku finna ei, meina du? :D Jepp :) Skulle vært med på dans på Osterøy i helgen, kunne funnet en til deg der :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by bjirn Jepp :) Skulle vært med på dans på Osterøy i helgen, kunne funnet en til deg der :P [/quote njaa... eller ikkje.. :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Masse finfine damer der... Bare ikke de du finner :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by bjirn 1987-modell, rullet 178k. rundt 55-60-65 ville sjøhester. Artig bil som det ikke er noe særlig med tull med. Den har en del rust, og trenger en overhaling. Noen feil har den og: Den lekker helt fremme i coupeen, ned i hanskerommet. Den lekker frostvæske. Den lekker også olje, tror jeg. Og potten mangler en gummi-sak under. Det er et par andre ting som jeg ikke kommer på også. EU-ok til november tror jeg. Selges til høyestbydende over vrakpant. Bilen står i Knarvik utenfor Bergen. Bilder: hehe.. Denne er selvfølgelig kjørt vedlig pent og alldri blitt "raca" med.. Sjekk den varme lufta fra potta og bremseskivene;) :cool: -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg