Gå til innhold

Folks bakgrunn.

Ranger emnet


RuuDpus

Anbefalte innlegg

Alder: 30

Bygg: har mistet tallet for mange år siden men har bygd en "haug" med anlegg i egne og andres biler

Har jobba seriøst med bilstereo: jobbet en periode hos AudioTeam og har vært aktivt med i ACAP.

Har hatt bilstereo og hjemmestereo som hobby i ca15år og drev en del som platesnurrer i min ungdom.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alder 18

Utdanna innenfor elektronikk. GK elektro - VK1 Elektronikk

Har holdt på med annlegg generelt siden jeg var ca 6-7år.

Bygg: Har byggd en del basskasser og bygt i flere biler.

Driver med amatørbygg der jeg satser på pen lyd egentlig. Tor ikke jeg kommer til å møte i noen komkuranser og har aldri vært på en en gang :S

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 19

Yrke: Bilmekanikerlærling.

Erfaring: Ikke mye, bygget litt smått, litt høylytt og unødvendig. Under opplæring med et seriøst førstebygg.

Interesse: Har hatt stereo som interesse i ca 2 år, blitt mer og mer etter jeg begynte å lese her inne!

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 19

Yrke: Bilmekanikerlærling.

Erfaring: Ikke mye, bygget litt smått, litt høylytt og unødvendig. Under opplæring med et seriøst førstebygg.

Interesse: Har hatt stereo som interesse i ca 2 år, blitt mer og mer etter jeg begynte å lese her inne!

 

erfaring: ikke mye? :hvaskjera prosjektet ditt er jo dritbra :blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 30

Utdannelse: Diverse høyskole

Yrke: Daglig leder

Erfaring: Min erfaring ligger i timer med eksperimentering, bygging og forskning gjennom 15år. Jeg har designet, konstruert og bygget et utall høyttalere for hjemmebruk, bl.a 2 særdeles gromme saker sammen med bl.a Dag Johansen, som ble vist på HiFi messen i Horten i 2003, til svært gode kritikker.

Min store lidenskap er hjemmestereo, mens bilstereo er et morsomt yrke. Mitt mål er å hele tiden lære mer. Både ved hjelp av teoretiske og praktiske studier. Jeg er særdeles kritisk av natur, og svært kresen på lydkvalitet.

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 29

Utdanning: Hmm.... Har nå gått elektro og flyelektronikk da... Men aldri noe mer med det. Studert litt IT.

Yrke: Montør hos Bilradiospesialisten Sandnes.

Erfaring: Begynte med litt bilstereo da jeg var 16-17. Måtte ha lyd klar i førstebilen. Lagde min første basskasse da jeg var 17år. har den enda. 112 liters portet kasse med doble kammer i 22mm gulvspon. Blei faktisk rett og ganske pen må jeg si...

Aldri deltatt i konkurranse fordi jeg aldri har hatt et 100% ferdig anlegg. Og for jeg egentlig bare har bygget anlegg for min egen del.

Bygget opp flere komplette anlegg for venner og bekjente på privaten.

Jobbet nå hos BRS i 4.5 år. Og flere blir det.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder: 25

Utdanning: Allmenn fag, 2 år IT på høyskole, så 1 år bedriftsøkonomi, driver nå med mitt 3. år med økonomi.

Erfaring: I 7 år har jeg gjort jalla instalasjoner med middels produkteri min egen bil. Satser på at det jeg gjør nå blir gode greier.

Speisen

 

Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår